Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:35
Ok, ik ben van plan een Asus N70SV-TY029C te kopen voor school.
Maar ik ben nog geen echt goede tas ervoor tegengekomen, omdat hij vrij lomp is: 45.8x30.9x4.7 cm.
Iemand een idee wat voor een tas (het liefst een schoudertas) een mogenlijkheid is?
Heb al diverse sites gehad, en als een tas "up to 17"" is, dan is hij vaak maar 40 ~ 42 cm breed.
Een hoes voor in een normale rugzak is ook een optie, maar dan zit ik nog steeds met het probleem van grootte.

Als iemand suggesties heeft, of een tas ben ik er erg blij mee, (en het liefst niet een 18" laptoptas waarvan de inhoud overduidelijk is)
Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door HikariMisako op 08-06-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goed kijkt, dan zie je dat deze laptop MET tas en muis word geleverd wat door een aantal sites word aangegeven. :*) (4launch en Databyte doen het in elk geval. Vaak leverd Asus bij de wat duurdere modellen dit mee dus ik neem aan ook bij dit model.)
Dus waarom zou je een apparte tas willen?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Precies, het is geen X- of Z-serie dus dan krijg je doorgaans een tas en muis, hier dus ook. Uit ervaring kan ik zeggen dat het een prima tas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn tas amper gebruikt maar hij zag er zeker degelijk uit. De muis is wat minder vind ik omdat t dunne draadje snel breuken heeft. Maar een muis kost ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Breuken? Prima muisje imho en je hoeft hem nooit op te laden :+

* GENETX gebruikt dat logitech knaagdier al 1,5 jaar zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee klopt je hoeft m nooit te laden. Hoe oud hij is geworden weet ik niet de laptop bijna 4 jaar. Dus zit nu ook op deze laptop te kijken of de N90SV-UZ010C als die prijs nou maar eens 100 euro zakte lol :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:35
Wel, heb inmiddels de laptop hier staan (met tas).
Maar dan is het nog knap wat ze voor elkaar hebben gekregen bij asus.
De laptop past maar nét in het laptopcompartiment.
ZO strak, dat je de laptop er niet uitkrijgt zonder om te keren.
Lijkt me een beter passende tas toch handiger ;)

EDIT:
gaat inmiddels iets soepeler, verwacht dat het nog wel een beetje meer zal rekken.
wacht wel tot een beslissing tot het einde van de zomer :)

[ Voor 20% gewijzigd door HikariMisako op 18-06-2009 00:11 ]

Pagina: 1