[fp/feat] Niveauindicator blank laten -> nauwkeurigere score

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 23:53
Is het niet beter voor de nauwkeurigheid van de Niveaufilter om voor moderators de niveauindicator blanco te laten. Zo voorkom je dat mensen meestemmen puur en alleen om hun weging op 2 te houden en krijg je dus meer nauwkeurige scores.

Hierbij wel belangrijk dat als een moderator op een niveaufilter klikt hij gefiltert resultaat krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan krijg je dus nooit de score te zien... Immers, in principe is iedereen die is ingelogd moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

nou, in principe dus wel, maar alleen als je gaat filteren op niveau, de enige manier dat het ook daadwerkelijk zinnig is, aangezien dat het hele doel is van het modderen.

Op zich zit er wel wat in, zo word je iig niet beinvloed door anderen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zijn zat mensen die helemaal niet (elke reactie) willen modereren, maar wel de moderatiescore willen gebruiken om de interessantste reacties er uit te pikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 23:53
Die mensen kunnen toch gewoon op de niveaufilter klikken? Misschien is het handig als je bijvoorbeeld op niveaufilter ongewenst klikt dat je dan toch de scores te zien krijgt. Of met een instelling in het profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

HenkEisDS schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:31:
Die mensen kunnen toch gewoon op de niveaufilter klikken? Misschien is het handig als je bijvoorbeeld op niveaufilter ongewenst klikt dat je dan toch de scores te zien krijgt. Of met een instelling in het profiel.
Ik vermoed dat ik niet bepaald de enige ben die de reacties leest en als het er te veel zijn af en toe doorscrolled tot er weer een met een hoge score is om daar weer verder te lezen... Het lijk mij zelf, en dan praat ik als gewone gebruiker/lezer, bijzonder onhandig om ineens moeite te moeten doen voor gedrag dat nu standaard is en prima werkt.
Ik besef dat de huidige situatie ook ongewenst gedrag op kan leveren, maar ik zou het zelf erg vervelend vinden om een prima stuk usability af te pakken van gebruikers die de reacties willen lezen. De score-indicatie is tenslotte een hulpmiddel bij het lezen.
Pagina: 1