Afgelopen week een nieuwe moederbord geplaatst, omdat de oude door de bliksem het loodje gelegd heeft.
Ik heb nu een Intel DG45ID moederbord.
Op het oude moederbord maakte ik gebruik van een Asus EN8500GT videokaart.
Het is een pci-express kaart.
Eenmaal erin geklikt en klaar, maar....
er hangt nog een snoertje een, een zwart/wit snoertje (dit moet een S/PDIF snoertje zijn denk ik?)
het snoertje heeft een klein 3-pins stekkertje, die op het moederbord aangebracht dient te worden.
Het probleem is, dat de S/PDIF aansluiting op het moederbord net ietsje anders is dan van het snoertje zelf...
is iemand dit eerder tegengekomen, bestaat er iets waarmee ik het wel kan aansluiten, of is deze videokaart niet compatible met dit moederbord?
Graag uw bevindingen/hulp hierbij..
Bedankt
Ik heb nu een Intel DG45ID moederbord.
Op het oude moederbord maakte ik gebruik van een Asus EN8500GT videokaart.
Het is een pci-express kaart.
Eenmaal erin geklikt en klaar, maar....
er hangt nog een snoertje een, een zwart/wit snoertje (dit moet een S/PDIF snoertje zijn denk ik?)
het snoertje heeft een klein 3-pins stekkertje, die op het moederbord aangebracht dient te worden.
Het probleem is, dat de S/PDIF aansluiting op het moederbord net ietsje anders is dan van het snoertje zelf...
is iemand dit eerder tegengekomen, bestaat er iets waarmee ik het wel kan aansluiten, of is deze videokaart niet compatible met dit moederbord?
Graag uw bevindingen/hulp hierbij..
Bedankt