Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En dat was het dan... WWDC '09: een vernieuwde lijn MacBook Pro's.

Ik heb nu bijna 2 jaar een iMac 20" 2,4Ghz 20", maar vind het wel stoer en leuk om een MacBook Pro te kopen, 13" of 15", aan jullie de vraag wat jullie zouden doen in mijn geval. Wat ik doe?

Veelal internetten, muziek en films downloaden, chatten en mailen en online TV kijken.

Muziek heb ik voor 20GB, video's voor 10GB, opslagruimte genoeg, maar deze heb ik nu op een losse HD, inclusief mijn backup via Time Machine.

Eigenlijk ben ik nooit onderweg, woon naast mijn werk.

Ben ik stom als ik een MacBook koop, aangezien het scherm toch wel een stukje kleiner is en ik er qua processor ook minimaal op achteruit ga? Help mij uit mijn 'droom'!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:50

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

ik denk dat je aan een iBook g4 met een grote harddisk al voldoende hebt. Of een leuek powerbook G4 :D (dan alleen voor het grote scherm).

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Roman schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:40:
ik denk dat je aan een iBook g4 met een grote harddisk al voldoende hebt. Of een leuek powerbook G4 :D (dan alleen voor het grote scherm).
Haha, leuk bedacht, maar ik wil wel graag iets nieuws. En ik vind die unibody-stijl (net als mijn iMac) wel erg mooi. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het grote scherm kan missen, waarom niet? Neem aan dat je de iMac dan verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

De vraag is dan wil je mobiel zijn! Als niet zou ik de iMac houden. Als je erg veel belangstelling hebt om mobiel bezig te zijn met dat ding (en dan bedoel ik niet van lekker op de bank gaan internetten) dan heb je er uiteraard wat aan.

Aan de snelheid zul je waarschijnlijk niet veel tot bijna niets merken aangezien je er toch geen zware dingen mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:25:
Als je het grote scherm kan missen, waarom niet? Neem aan dat je de iMac dan verkoopt?
Jups, dat is dan wel de bedoeling. Maar het grote scherm is best wel fijn, zeker omdat ik altijd thuis gebruik maak van mijn iMac en eigenlijk nooit onderweg ben. Dus een MacBook Pro zou ook alleen maar op dezelfde plek staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

En daarmee beantwoord je zelf je vraag...

Lekker die 20" houden. Als die toch altijd op dezelfde plek blijft staat.

Pagina: 1