Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gabriel1949
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Beste lezers,

Waarom zou er eigenlijk geen afspraak gemaakt kunnen worden in b.v. Google kalender als je ergens bent.
En dan bedoel ik dus op je Nokia N95 8GB want hoe vaak gebeurd het niet dat je bij een arts of iets dergelijks bent en dat het niet kan de afspraak noteren.

Weet iemand of dat wel kan in Zimbra

Met alsvast dank

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik noteer de afspraak gewoon in mijn telefoon agenda die automatisch met Google sync via Google Sync aka Google Exhange. Dus het kan prima, mits je telefoon ondersteund wordt.

Dus waarom zou dat niet kunnen? Het kan prima, mits je de juiste telefoon hebt en de juiste diensten.

Trouwens, misschien ben ik te intelligent hoor, kan gebeuren, maar wel eens een Google search gedaan naar Telefoon naam/type + Google Calendar?

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2009 18:34 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:56
hiero. Google calendar kan een exchange server na-apen. Je moet eerst "mail for exchange" installeren op je N95 en daarna moet je alleen nog de goede instellingen invoeren.

Tip terzijde: als je je topictitel had verwoord als [Symbian]Syncroniseren met google kalender, was het in no-time op de correcte plek in GoT neergezet, waar mensen je een stuk beter kunnen helpen, want hier gaat het vooral over office. :)

[ Voor 34% gewijzigd door onkl op 09-06-2009 06:12 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Werkt perfect inderdaad. Wel je contacts even backuppen want het kan zijn dat die opeens vervangen zijn door je gmail-contacts na de synchronisatie (gebeurde bij mij met Windows Mobile, ik weet niet hoe dit op Symbian reageert).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

OFF>>NBM

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Beste TS,

Je TS is op zijn zachtst gezegd onduidelijk en komt redelijk warrig over. Het geheel komt niet goed uit de verf en de vraag is niet helder. Ik zou je willen vragen om dit nog een keer te proberen en om natuurlijk even Google te raadplegen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.