Toon posts:

Help nodig met laptop!

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Verwijderd

Topicstarter
Hej, ik ben op zoek naar een goede laptop en wil er niet al te veel geld aan spenderen maar wil wel vlot spelletjes kunnen spelen zoals Guild Wars en dergelijke en werken met Sony Vegas en After Effects.
Ik heb een laptop op het oog bij Aldi.
De Multimedia Notebook MD 97680.
Ziehier: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_24/OFF01.SHTML
Wat ik me nu afvraag is:
Ik zie dat deze laptop een zeer goed ram geheugen heeft namelijk 4Gb ram, maar mijn probleem is de grafische kaart(Intel® Graphics Media Accelerator X3100 gebaseerd op PCI-Express technologie ). Ze is niet zo bekend en daarom weet ik ook ni wat ze aankan.
Kan ik met deze grafische kaart gemakkelijk Guild Wars of andere spelletjes spelen en werken met programma's zoals Sony Vegas en After Effects?

Bedankt

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Nee.. Die X3100 is ronduit SLECHT op gebied van 3D-prestaties..

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

1: www.google.nl
2: Wat denk je zelf voor 500 euro?
3: www.tweakers.net/pricewatch en dan laptops en sorteren op specs.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2009 18:23 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:19
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.