Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Meerdere accounts map verzonden

Pagina: 1
Acties:

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Ben bezig om een 2e account in mijn outlook te maken. Heb het nu voor elkaar dat de mails van beide accounts gescheiden binnen komen (apparte mappen|).

Nu was het alleen nog zo: Dat alle verzonden berichten samenin een map kwamen te staan. Nu heb ik via een "regel" aangepast dat van het 2e account een kopie van een verzonden bericht in een andere map wordt opgeslagen.

Het zou overzichtelijker zijn al het gewoon "verplaatst" wordt, maar dat kan ik nergens vinden. Is het anders niet mogelijk om een regel toe te passen dat het origineel verwijder wordt (uit de "hoofd"verzonden map)......

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Begin eerst uit te leggen. Je gebruikt, neem ik aan, twee aparte pst files? Heeft 1 (of beide accounts) de mogelijkheid tot IMAP (of gebruik je alleen pop3)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Twanjo
BtM909 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:55:
Begin eerst uit te leggen. Je gebruikt, neem ik aan, twee aparte pst files? Heeft 1 (of beide accounts) de mogelijkheid tot IMAP (of gebruik je alleen pop3)?
Ik gebruik een oud planet account pop3 , en een gmail account ook pop3. En volgens mij dus geen aparte pst files. Dat ga ik een ff google, want begrijp je niet helemaal.

• Twanjo
Nou ik liep dus een beetje achter :P

Nu gmail via imap ingesteld, en outlook maak nu lekker zelf een mapje aan. Echter zie ik nergens mijn verzonden berichten van het gmail account in outlook? (iets te enthausiast) En ik moet zeggen dat synchroniseren duurt me eigenlijk ook te lang af, hij is echt traag.

Dus waarschijnlijk toch terug naar pop. Weet iemand nog of je een regel kunt maken zodat mijn verzonden berichten in een andere map komen (dit lukt me) en dan ook nog eens in de hoofdmap worden gewist?

• Twanjo
Niemand die ook met gmail in utlook werkt? Hoe stellen jullie dat in, zodat het een beetje soepel loopt (verzenden&ontvangen)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De eerste keer is ie ff bezig met wat kopieën maken, maar daarna moet het toch behoorlijk soepel verlopen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Niemand die ook met gmail in Outlook werkt?
Ik zou haast zeggen: wie niet? :P GMail heeft standaard al een sent items (zolang je via de gmail smtp-server verstuurt, natuurlijk). Dus verplaatsen is niet nodig. Ik heb trouwens wel ingesteld dat replies in dezelfde map komen als waar de mail staat.

Gmail werkt tegenwoordig trouwens ook met MAPI (zie de T.net frontpage van vandaag). POP lijkt me hoe dan ook niet optimaal icm Gmail.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Twanjo
Ja klopt. Ik heb hem nu ook via imap ingesteld . Snap het artikel alleen niet helemaal. Dit was toch allang mogelijk via imap? Overigens duurt het synce via imap wel echt lang dat is wel jammer.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

IMAP != MAPI dus probeer het gewoon eens :)

Ik heb trouwens gmail als mijn standaardaccount (nog icm IMAP, ik ga binnenkort over op MAPI) en heb zo'n 5 a 6 GB mail in de account staan zonder groot performance-probleem.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1