Handleiding oscilloscoop

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
beste mensen,

ik heb een tijdje terug op mijn werk voor een paar tientjes een verouderde oscilloscoop kunnen overnemen.

leuk speledingetje, maar hij herbergt tig functies waar ik nog niet veel van weet. en van 70% van de knoppen ken ik de functie niet.

ik zoek van dit apparaat de handleiding. het gaat om een analoge 2-kanaals 400 MHz scoop: Philips PM3295A (gemaakt door Philips/Fluke)

ik heb al veel gezocht op mijn werk: immers de scoop is daar gebruikt en de handleiding zou er ergens moeten liggen. aangezien er 3000 mensen werken is die niet zo makkelijk te vinden.
op het web heb ik ook al vergeefs gezocht.

kan iemand mij helpen?

bvd

- Mo -

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 12:28
Ik kan eventueel wel een kopietje maken van de handleiding van mijn scoop (Tektronik 465 100 Mhz 2 kanalen)
Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel meer functies opzitten dan op een reguliere scoop. Ik ga ervan uit dat je in ieder geval de basisfuncties van een scoop beheerst. :Y)
Interesse dan maar ff een replytje hier. :)

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oud model? Want ik heb er hier nog een staan en volgens mij ook wel de handleiding ervan.

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 12:28
/quote
Oud model? Want ik heb er hier nog een staan en volgens mij ook wel de handleiding ervan
/endquote

Vind het inderdaad wel cru gesteld. oud model. Maar ja, tegenwoordig is alles wat ouder is dan 2 jaar al "verouderd".

Heb je hem alleen maar staan? Of doe je er ook iets mee. Zo neen, aan deze kant van het beeldscherm zit dan een geinteresseerd persoon. :) :)

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Serieuze vraag:
Heb je al bij Philips zelf geinformeerd?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Op donderdag 01 maart 2001 11:15 schreef wfvn het volgende:
Serieuze vraag:
Heb je al bij Philips zelf geinformeerd?

ja, ook het instrumentarium hier (ik werk bij Philips), maar blijkbaar is er geen meer te vinden. de scoop is overigens hooguit 10 jaar oud. wel stom eigenlijk dat er nergens meer een handleiding te vinden is..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 01 maart 2001 11:14 schreef Gene het volgende:
/quote
Oud model? Want ik heb er hier nog een staan en volgens mij ook wel de handleiding ervan
/endquote

Vind het inderdaad wel cru gesteld. oud model. Maar ja, tegenwoordig is alles wat ouder is dan 2 jaar al "verouderd".
Met oud bedoel ik 15 jaar, niet 2 jaar :) (typenummer kwam enigszins bekend voor, daarom). Hij doet het overigens nog steeds :)
Pagina: 1