Toon posts:

3.5mm audio jack F/F

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek deze http://www.worldofcables....ewItem.asp?idProduct=4465 koppelaar, heb al gebeld naar Handyman en daar hadden ze het niet. Heb volop zitten zoeken op google met sleutelwoorden F/F 3.5mm en krijg alleen maar 3.5mm M/M verlengkabels..

Weet iemand waar ik deze online kan kopen?
Bonusvraag: Weet iemand waar ik dit kan kopen in Capelle aan den ijssel/Rotterdam? :+

Bedankt!!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een keer zo'n ding gewoon bij de MM gekocht...die zit vast ook wel ergens bij jou in de buurt?

Edit: Dezelfde als hieronder maar dan met 'slechts' € 3 verzendkosten: klik

Maar ik zou eerst gewoon ff langs de MM oid gaan, heb je het ook direct in huis.

[ Voor 92% gewijzigd door Dick op 08-06-2009 14:27 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:32

FeaR

In GoT we trust

Of gewoon via internet...

Allekabels.nl had ze eerst wel in het assortiment, maar ik kan ze nu zo niet meer vinden.
Maar deze vond ik wel.

Alleen wel lullig om verzendkosten te gaan betalen voor iets van €1,50.
Maar zoals gezegd heeft een keten als MediaMarkt dit ook wel liggen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allebei :)

Heb gebeld naar MM maar zij hebben ze niet, dus dan bestel ik maar via de link in je edit kingrichard.

Edit: yes bedankt Kixtart! bax-shop toch de goedkoopste :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 14:32 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:01
Toevallig 2 weken terug ook suf zitten zoeken naar een dergelijke kabel. Zocht male RCA naar female 3.5mm jack. Neeergens te vinden. Kwam toen bij Bax die 3.5mm jack female-female tegen, meteen meegenomen :o

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Anders gewoon zelf maken. Twee female jacks kopen, stukje draad, 5 min. solderen en klaar is * ThinkPad Herr Bernard

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10-2025
Heb deze laatst gekocht, net als de RCA naar female 3.5mm.
Bij mediamarkt heb je deze overigens wel! :D

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. heb hem net binnengekregen, en ik krijg alleen maar geluid uit de linker speaker..

Omdat ik het niet goed kon uitleggen, heb ik snel paint opgestart :P Setup ziet er als volgende uit:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/21amuzt.png

Wat raden de tweakers aan? _/-\o_

PS: Ligt niet aan de speakers, heb naast de eerste nog 2 setjes getest, zelfde resultaat

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Mono kabel ipv stereo? (te zien aan het aantal ringen op de stekkertjes, 2 ringen is stereo, 1 ring is mono)

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:55:
Mono kabel ipv stereo? (te zien aan het aantal ringen op de stekkertjes, 2 ringen is stereo, 1 ring is mono)
Ik zie geen ringetjes op de Xbox 360 VGA kabel, maar wel 4 op de 3.5mm koppelaar als je dat bedoelt

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/27/Photo-audiojacks.jpg/644px-Photo-audiojacks.jpg

Mono, mono, stereo, stereo

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ahh ok, bedankt voor de uitleg :)

Ik zie 2 ringetjes

Ligt het dan aan de 3.5mm koppelaar? Maak die het geluid mono?
Edit: Ligt ook niet aan de koppelaar volgens bux-shop.nl, het is een stereo koppelaar

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 15:11 ]

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
draai de tulpjes eens om en kijk dan is of je nog steeds mono hoort uit dezelfde box dan weet je dat het aan het koppelstukje ligt:)

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Pagina: 1