Beste tweakers,
Vervelend probleem, snap er niks van. Source van een webapp programma (origineel gemaakt voor tomcat) die ik deploy op een Sun Glassfish V2 (V3 -> geen verschil) Java applicatieserver. Deployen gaat ogenschijnlijk ok, maar sommige paginas zorgen voor een rare error:
Het gaat ergens mis bij de volgende code:
result is een SearchResult object en is geen null. De vergelijking zou dus false moeten geven. De source van SearchResultFile is aanwezig.
Vervolgens krijg ik de volgende error:
Ik snap er niks van, niks te vinden op internet over dit probleem. Anyone here?
Vervelend probleem, snap er niks van. Source van een webapp programma (origineel gemaakt voor tomcat) die ik deploy op een Sun Glassfish V2 (V3 -> geen verschil) Java applicatieserver. Deployen gaat ogenschijnlijk ok, maar sommige paginas zorgen voor een rare error:
code:
1
2
| java.lang.ClassFormatError: Absent Code attribute in method that is not native or abstract in class file /org/SearchResultFile at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method) |
Het gaat ergens mis bij de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| public static void addSessionResult(String key, Object result, PageContext page) { if (result instanceof org.SearchResultFile) { ... } |
result is een SearchResult object en is geen null. De vergelijking zou dus false moeten geven. De source van SearchResultFile is aanwezig.
Vervolgens krijg ik de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| java.lang.ClassFormatError: Absent Code attribute in method that is not native or abstract in class file org/SearchResultFile at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method) at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:621) at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:124) at org.apache.catalina.loader.WebappClassLoader.findClass(WebappClassLoader.java:961) at org.apache.catalina.loader.WebappClassLoader.loadClass(WebappClassLoader.java:1423) at java.lang.ClassLoader.loadClassInternal(ClassLoader.java:320) |
Ik snap er niks van, niks te vinden op internet over dit probleem. Anyone here?