Toon posts:

Hulp Met upgraden Packert Bell pc

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn broertje heeft een Packert Bell Istart 2370:
Link

Dit ding is gewoon beetje oud. Hij wil er zelf ook gewoon spellen zoals cod op kunnen spelen.

Ik zat te denken om dit ding met hem te gaan upgraden. Er zit een budget maar van 160a200 euro aan.

Hij is niet zo rijk.

Wat zou ik met deze pc kunne doen om het gameklaar te maken.

Ik wil alles 2e hands halen denk ik.

De kast en branders enz. is er natuurlijk al

dit en dit heb ik ook al zien staan

Wat hebben we nodig?
- Nieuwe Processor (dual core)
- Ram (2GB, Min. 800 MHZ)
- Moederbord
- Voeding
- Grafische kaart ( voor min. cod 5)

Wat kan ik hier het beste voor kopen?

Alvast bedankt

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik snap je vraag niet helemaal. Je geeft zelf al aan dat je dan een nieuw mobo, cpu, geheugen en grafische kaart moet hebben... Zoek e.e.a. uit zou ik zeggen, of wil je van ons horen welke je dan het beste kan kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:12:
Ik snap je vraag niet helemaal. Je geeft zelf al aan dat je dan een nieuw mobo, cpu, geheugen en grafische kaart moet hebben... Zoek e.e.a. uit zou ik zeggen, of wil je van ons horen welke je dan het beste kan kopen?
Ja welke ik het beste kan kopen voor dat geld

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 18:04
Ik raad je broertje aan om wat meer te sparen. Nu koop je 'trage rommel' omdat je niet meer geld hebt, je blijft dus constant achterlopen.

Waar ik in ieder geval naar zou kijken is:

Intel C2D E5200
Simpel 775 mobotje, liefst P35 of P45
2x 2GB geheugen (kost geen drol meer)
Cheapass videokaart, 9800GT ofzo

Kost iets meer, maar dan heb je wel iets waar je nog even vooruit kan en niet direct al COD5 op 800x600 moet gaan spelen.

_@/'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je hier een topic opent. Daar hoort bij dat je kijkt wat er op GoT verder geschreven is. In dit geval is je vraag over een Compleet Systeem. In Complete Systemen en Laptops staat o.a.:
[UG] Upgrade Guide topicoverzicht

Daar zou je al heel wat uit moeten kunnen halen. Sowieso zijn losse "welke moet ik kopen?"-topics hier niet de bedoeling. Bovendien verwachten we dat je ook nauwkeurig bent, dus minimaal de naam van je PC correct spelt (Packard Bell) en volledige specs in-topic geeft. Maar goed, dat is ter info voor de volgende keer. Dit topic gaat dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.