Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 14:12
Ik heb een HTC Touch HD (nederlandse software, nieuwste versie). Contacten van m'n motorola afgehaald en geconverteerd naar .csv's en die (via windows mobile device centre) op m'n gsm gezet. Inmiddels heb ik vista een keer kunnen herinstalleren en daar ging het mis.

Na een verse install van Vista 64 bit en windows mobile device centre 64 bit werd m'n Touch HD automatisch gesynct met Windows. De contacten waren "grijs" en niet deselecteerbaar. Na het syncen werd duidelijk wat microsoft hieronder verstaat; ik ben een ruime 300 contacten kwijt, ze staan niet meer op de computer, netzomin als op de gsm. De enige contacten die zijn blijven staan zijn diegenen die er na de v oorlaatste keer syncen nieuw op zijn gezet.

Weet iemand een manier om de verloren gegane contacten toch nog terug te krijgen aangezien m'n pc uberhaupt geen enkel contact meer wil syncen met de pda, slechts via exchange (gmail) pakt hij nog iets.

[ Voor 7% gewijzigd door Autoreply op 08-06-2009 15:21 ]

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 14:12
Dit is dus het probleem, op de computer heb ik inmiddels weer alle contactgegevens in de map "contacts" teruggezet en hier worden ze ook herkend. Mijn agenda is gesynct met de google exchange server. Hierdoor kan ik echter met geen mogelijkheid met m'n computer syncen:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/30wo01k.jpg

Ook bij Agenda e.d. zijn de andere opties grijs en dus niet selecteerbaar.