Ik heb net een Pioneer 105SZ gekocht maar hij maakt wel veel lawaai als ik de cd erin doe heeft iemand dit ook of moet ik hem terug sturen en hopen dat ze een stillere terug sturen?
ehm sorry ze zijn allemaal zow lawaaiig
.
maareh hij leest goed cdtjes en is erg snel, waarom ga je dan zeuren over het lawaai. zelfs bij mij vaders ASUS 40-speed lijkt het alsof een straaljager opstijgt.
btw je went er wel aan.
maareh hij leest goed cdtjes en is erg snel, waarom ga je dan zeuren over het lawaai. zelfs bij mij vaders ASUS 40-speed lijkt het alsof een straaljager opstijgt.
btw je went er wel aan.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
tja denk het ook heb 2 maanden zonder cdrom gezeten door kauwgom * DAMN broertje:( * dus hij was toen wel lekker stil mijn pc
Het is een bekend probleem dat de Pioneer drives wat geluidruchtig zijn. Je kunt er niets aan doen, terugbregen en /of ruilen heeft dus geen nut. Het zijn verder goede apparaten, en erg snel. In ruil daarvoor wel wat geluid. Zet gewoon het geluid nog een tikkeltje harder:Y)
Yup had laadje open gedaan en op een potlood gedaan * schoonmaken hm? * dus nou heb ik maar een slot in kan ie er lekker niet meer bij
Tja wie niet wil luisteren moet maar voelen, loop altijd te roepen dat die dingen luidruchtig zijn.
Heb zelf de 105S, en maakt ook erg veel geluid, en wij zijn niet de enigste.
Ik koop nooit meer Slot-In
=>Search op Pioneer en of 105S
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
als er iets is wat ik heel lekkerz vind sinds deze pioneer is het wel slot-inOp woensdag 28 februari 2001 21:35 schreef FrankGuthrie het volgende:
Tja wie niet wil luisteren moet maar voelen, loop altijd te roepen dat die dingen luidruchtig zijn.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1