Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 17:03

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Topicstarter
gisteren heeft een van m'n katten het wireless keyboard van de bank laten vallen en hierdoor is de rechter cmd knop afgebroken.
de toetsen zitten d.m.v. 2 dunne plastic, ja hoe noem je dat, dingetjes vast waarvan er bij eentje een stukje is afgebroken. mijn vraag is dus, valt hierop garantie te claimen en zo niet, waar zijn deze kleine onderdelen los te kopen?
het is een dingetje van niks dus eigenlijk zou het zonde zijn hiervoor in het uiterste geval een nieuw toetsenbord te moeten kopen. ook nog 's omdat ie pas =/- 3 maanden oud is.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Als je de verzekering van de katten aansprakelijk gesteld krijgt, kun je daar wat mee.
Natuurlijk is dat geen garantie. Is zelfs fraude als je het zou proberen.

Bel/mail de fabrikant, en vertel het hele verhaal (foto's bijvoegen), wellicht willen/kunnen ze iets uit coulance doen.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Je hebt natuurlijk kans dat ze je wel zo'n plastic stukje op willen sturen. Als het hetzelfde idee is als een laptoptoetsenbord zou het niet al te veel moeite moeten zijn om die er dan weer op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

r0b

Als het een Logitech is: even mailen / formulier invullen; ze kunnen je ongetwijfeld wel een losse key opsturen.

Anders zou ik het zo even niet weten helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Topicstarter
r0b schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:03:
Als het een Logitech is: even mailen / formulier invullen; ze kunnen je ongetwijfeld wel een losse key opsturen.

Anders zou ik het zo even niet weten helaas. :)
het is zo'n apple wireless keyboard...
Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/journals/apple.media/awk08.jpg
afgezien van het feit dat dat plastic dingetje is afgebroken, was het nogal een priegelwerk die toets weer vast te zetten.
maar zoals aZuL2001 opmerkt zal ik de support van apple een mailtje met foto's sturen en hopen op wat coulance ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Topicstarter
ik heb ondertussen wat foto's gemaakt van m'n CMD-key probleem, maar ik heb geen idee waar ik het juiste emailadres kan vinden om dit naartoe te sturen. volgens mij zitten ze ook niet echt te wachten op mensen die al hun misère naar ze toestuurt ;)
iemand een tip?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
En zo'n apple support centre ?
Daar zitten er toch diverse van door het land ?

* aZuL2001 heeft geen apple en is er verder niet zo in thuis.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Gewoon eerst bellen naar Apple dan word je door gestuurd naar de TD en die vraagt dan misschien of je foto's wilt opsturen en bepaald dan of het uit coulance word gemaakt.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Topicstarter
Underworld schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:43:
Gewoon eerst bellen naar Apple dan word je door gestuurd naar de TD en die vraagt dan misschien of je foto's wilt opsturen en bepaald dan of het uit coulance word gemaakt.
ik heb al contact gehad met m'n apple reseller uit de buurt en die hebben nog wat toetsen liggen hoorde ik, dus ik breng 'm vanavond eventjes langs.
volgens hen was het i.i.g. geen probleem om te fixen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

Topicstarter
net langs geweest en de toets zit er weer op! gratis en voor niks ook nog, bedankt maccare!

Discogs

Pagina: 1