Toon posts:

printer hp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het niet meer ik heb nu een andere pc en mijn printer loop nog langzaam op de ene pc loop die goed en snel en op een andere pc is die zo traag scheeld de helft maar hoe ouder de pc hoe beter die het doet wat kan het zijn het is een hp 2200 ik heb een abit bx 133-raid met een pentium 866
asus 7100 en ibm harde schijf 7200 toeren
wie weet het hoe minder er op de harde schijf staat hoe sneller die is ik heb nog 3 gb over lijk mij genoeg

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik snap je niet helemaal:?
En gebruik aub leestekens, of regelmatig een lege regel ertussen het is zo moeilijk te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 20:58 schreef Bulldog het volgende:
Ik snap je niet helemaal:?
En gebruik aub leestekens, of regelmatig een lege regel ertussen het is zo moeilijk te lezen.
oke ik zal in het kort vertellen wat er is
als ik mijn printer op een andere pc zet print die snel en in een keer door
bij mij stottert die en is die veel langzamer
mijn printer kan een a4 in kleur in 15 seconden doen
bij mij duurt het een minuut
weet jij het probleem

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zou je wat kunnen vertellen over het besturingssysteem wat je gebruikt? De snelheid van beide computers, hoeveelheid geheugen, etc.

Als ik het goed begrijp is de printer op de "oude" computer sneller dan op de nieuwe?
Heb je wel de juiste drivers geinstalleerd, en de allernieuwste?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 21:10 schreef Bulldog het volgende:
Zou je wat kunnen vertellen over het besturingssysteem wat je gebruikt? De snelheid van beide computers, hoeveelheid geheugen, etc.

Als ik het goed begrijp is de printer op de "oude" computer sneller dan op de nieuwe?
Heb je wel de juiste drivers geinstalleerd, en de allernieuwste?
de computer waar die traag op is is een pentium 3 met een 866 processor en 256mb
de andere is een p2 met 32mb
ik heb ook drivers van internet gehaald en helpt niks

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat je beter naar kunt kijken hoe je printer aangesloten is je computer (je hebt er 2) of die andere moet je dan controleren welk OS je hebt en het downloaden van nieuwe drivers help ook goed want je printer kan op het nieuwe systeem niet zo snel printen omdat je misschien een nieuwer OS draait op een andere hardeschijf op DMA staan want dat scheelt ook nogal veel met je processor gebruikt stroom net als je hardeschijf en als je die gelijk opspint heb je een probleem als je voeding het niet trekt moet je een nieuwe sterkere kopen want met een 300W of hogere voeding kun je het wel trekken misschien is je printerkabel kapot en heeft de ene printerpoort er wel problemen mee en de ander niet wat ik overigens wel zeker weet is dat je toetsenbord niet goed werkt op de een of andere manier werkt je punt komma dubbele punt en dat soort interpunctietekens niet ik heb geen idee waarom niet maar misschien heeft het er iets mee te maken ofzo succes ermee in ieder geval ik weet zeker dat dit voor jou een begrijpelijk verhaal is

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 21:45 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik denk dat je beter naar kunt kijken hoe je printer aangesloten is je computer (je hebt er 2) of die andere moet je dan controleren welk OS je hebt en het downloaden van nieuwe drivers help ook goed want je printer kan op het nieuwe systeem niet zo snel printen omdat je misschien een nieuwer OS draait op een andere hardeschijf op DMA staan want dat scheelt ook nogal veel met je processor gebruikt stroom net als je hardeschijf en als je die gelijk opspint heb je een probleem als je voeding het niet trekt moet je een nieuwe sterkere kopen want met een 300W of hogere voeding kun je het wel trekken misschien is je printerkabel kapot en heeft de ene printerpoort er wel problemen mee en de ander niet wat ik overigens wel zeker weet is dat je toetsenbord niet goed werkt op de een of andere manier werkt je punt komma dubbele punt en dat soort interpunctietekens niet ik heb geen idee waarom niet maar misschien heeft het er iets mee te maken ofzo succes ermee in ieder geval ik weet zeker dat dit voor jou een begrijpelijk verhaal is
me toetsen doen het .;'-=
ik ga er naar kijken bedankt een ieder geval

• Grrrrrene
  • Niet online
Effe proberen je tekst te vertalen in NL:
Op woensdag 28 februari 2001 20:55 schreef reddy1 het volgende:
Ik weet het niet meer, ik heb nu een andere pc en mijn printer loopt langzaam op de ene pc enloopt goed en snel op een andere (trage)pc. Het scheelt de helft! Hoe ouder de pc, hoe beter de printer het doet. Wat kan het zijn? Het is een hp 2200. Ik heb een abit bx 133-raid met een pentium 866, asus 7100 en ibm harde schijf, 7200 toeren.
W
ie weet het? Hoe minder er op de harde schijf staat, hoe sneller die is. Ik heb nog 3 gb over, lijkt mij genoeg.
Zo beter?

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo kan ik bezig blijven:
Op woensdag 28 februari 2001 21:50 schreef reddy1 het volgende:

[..]

mijn toetsen doen het .;'-=
Ik ga er naar kijken. Bedankt in ieder geval.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:11

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Staat je printerpoort wel op ECP?
(Kan je in het BIOS zien en evt. wijzigen)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

ROFL, nederlandse les op GoT!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, normaal vind ik mezelf wel tolerant, maar dit... Sjongejonge...

Pagina: 1