Ik zit met een probleempje, mijn inmiddels flink oude creative DTT3500 begint kuren te vertonen. De digitale ontvangst werkt bij een koude start helemaal niet, maar na een minuut of 30 werkt hij steeds beter en beter. Ik laat hem nu dus uit voorzorg maar altijd aanstaan. De analoge input werkt altijd, die heeft van dit probleem geen last, alleen de digitale inputs dus.
Nou ben ik niet bekend met dit soort techniek, maar slaat dit ergens op? Kan ik ervoor zorgen dat hij weer altijd werkt, warm of koud? Dit is knap irritant namelijk, zelfs als hij al eventjes warm is hakkelt hij af en toe nog wel eens. Nieuwe kopen is natuurlijk een oplossing, maar dit oude model vervangen is ook weer zoiets...
Elk advies is welkom.
Nou ben ik niet bekend met dit soort techniek, maar slaat dit ergens op? Kan ik ervoor zorgen dat hij weer altijd werkt, warm of koud? Dit is knap irritant namelijk, zelfs als hij al eventjes warm is hakkelt hij af en toe nog wel eens. Nieuwe kopen is natuurlijk een oplossing, maar dit oude model vervangen is ook weer zoiets...
Elk advies is welkom.