Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Doom 3 crashed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha techneuten,

even een vraagje:

heb net doom 3 gekocht. Echt mooi spel, al wat gedateerd, maar nog steeds mooie
graphics en sfeer. Alles gaat goed totdat ik in het level "alpha labs 3" terecht kom. Hier crashed
het spel steeds in dezelfde kamer. Waarom weet ik niet, daarvoor draait hij perfect maar opeens
houdt ie ermee op... Draai windows vista dus heb de speciale doom3 patch 1.3.1 hiervoor al geinstalleerd. Verder de nieuwste drivers ook gedownload.

Computer kan het eigenlijk niet aan liggen: i7 920 met 6 gig ram en een gtx 275.

Groeten Michiel

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Voor technische vragen/problemen hebben we een apart forum Spielerij - Problemen & Vragen, dus ik verplaats dit topic daarnaartoe :).

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, helemaal niet op gelet...

Hoop dat iemand mij hier kan helpen. Zit je nl net lekker in het spel, crashed het!

BTW: Tijdens het spelen van doom3 gaf virusscanner opeens aan dat java updates wilde downloaden van internet? Had dit al paar keer geweigerd maar om ermaar vanaf te zijn heb ik het toegelaten. Dit update bericht kreeg ik dus tijdens het spelen! Het vreemde is alleen dat ik daarna het spel opnieuw heb geinstalleerd en hij crashed nog steeds op hetzelfde punt!

Alvast bedankt!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waarom kan het niet aan de computer liggen? Het kan bijvoorbeeld een geheugenfoutje zijn. Test je geheugen eens bijvoorbeeld. En test het spel op een compleet nieuwe Windows installatie (alleen de drivers geinstalleerd) en kijk of ie dan ook op hetzelfde punt crasht.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Sommige programma's chrashen ook als je teveel geheugen hebt (meestal bij meer dan 2GB geloof ik). Kijk eens of je wat geheugen er uit kunt halen, en probeer het dan nog eens.

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 08-06-2009 21:14 ]