Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Eisen:
  • Google Calendar synchronisatie
  • via wifi
  • Touchscreen
Eigenlijk wil ik gewoon een "google calender" waarmee ik kan bellen ;) Zonder dat ik via gprs/umts geconnecteerd moet zijn, de sync wil ik via wifi hebben (ik ben 95% van de tijd in het bereik van wifi)
Een goede batterijduur is ook een meerwaarde.
Een gpsmodule mag, maar ik heb al een tomtom, dus geen eis.

Een LG KS20 heeft wifi en WinMobile, dus zo'n google sync zou hiermee mogelijk zijn? (230euro)
Terwijl een HTC Pro Touch Diamond (350euro) doet ook zoiets maar met gps

De schermresolutie bij de LG is wel maar 240 x 320 pixels, bij de HTC dubbel zo groot.

Maar goed, kan iemand iets aanraden? Hoe goedkoper hoe beter ;-)
Het belangrijkste is een sync over wifi met mijn google calendar, zodat ik mijn afspraken niet vergeet :P en er mee kan bellen natuurlijk. Camera's en prullaria zijn bijzaak.

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-10 11:11
Ik heb op mijn diamond pro 'seven' geïnstalleerd.
Dit programma synchroniseerd mijn google agenda en mail tussen de telefoon en online.
Als ik op internet wat toevoeg staat het met een minuut in mijn telefoon en andersom ook, zonder dat ik merk dat het ten koste van de accu gaat!

Verwijderd

En de Nokia 5800? Er zijn ook diverse programma's te vinden voor Symbian, om je Google calendar te synchroniseren.

Zo te horen wil je WiFi de hele dag aan hebben, daarom wil je waarschijnlijk ook een goede accu. Toch denk ik dat er vrijwel geen telefoon het langer dan een hele dag volhoudt als je WiFi de hele dag hebt ingeschakeld.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat een Tweaker zelf uit kan zoeken wat hij of zij moet kopen. In de Pricewatch kun je zo'n beetje alle modellen vinden, tesamen met de specs. Ervaringen met telefoons kun je in dit forum vinden, en op die manier moet je er zelf wel uit kunnen komen. Wij gaan in ieder geval niet voor jou beslissen.

Dit topic is gesloten.