Schappenplan programma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-05 21:49
Ik ben op zoek naar een programma waarmee het makkelijk wordt gemaakt om een schappenplan uit te rollen. Ik wil met een paar muisklikken een artikel toe kunnen voegen en verplaatsen. Liefst met tags om het artikel van wat info te voorzien.

Ik gebruik momenteel excel en af en toe Sketchup, maar beiden zijn niet flexibel genoeg om met wisselingen in presentatie om te gaan. Het moet een soort kruising zijn tussen Excel en Sketchup, en dan werken met de coverflow van Apple o.i.d.. Dus een artikel van rechts naar links verschuiven en de rest moet dan automatisch aangepast worden.

Ik heb google al afgestruind op de woorden: "schappenplan" en "space management", wat volgens mij het engelse woord ervoor is, maar ik krijg enkel zinloze hits. De enige hits die iets toevoegen zijn van grote amerikaanse ketens, maar die geven hun geheim niet prijs. Ik wil gewoon een programma waarmee het simpel is om een aantal covers te rangschikken naast elkaar en onder elkaar, met wat tags eraan vast. De tags hoeven niet perse formules te kunnen bevatten om rendement uit te rekenen.

Weet iemand een programma die dat kan, al dan niet specifiek voor dit doel gemaakt?