[windows 7] Slepen lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28
Ik kan opeens geen icoontjes meer verslepen in winodws 7. Dat wil zeggen dat als ik bestanden of mappen op een bepaalde volgorde wil zetten dat dit niet meer lukt. System restore werkt ook al niet omdat die steeds een error geeft.

Onderstaande screenshot illustreert wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/1617/sleepp.th.jpg

Normaal gesproken zie je een blauw balkje verschijnen van waar de map/bestand te staan komt wanneer je er mee sleept, maar dat zie ik niet meer. Iemand een idee? Ik mis de optie heel erg en snap niet hoe dit inene heeft kunnen gebeuren?

*Edit: systemrestore is nu wel gelukt maar heeft het probleem nog niet opgelost. Veilige modus ook niet

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 07-06-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38
Misschien overbodig maar zeg het toch maar even, heb je niet de optie aangeklikt dat pictogrammen gesorteerd worden op naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
TCP_IP schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:45:
Misschien overbodig maar zeg het toch maar even, heb je niet de optie aangeklikt dat pictogrammen gesorteerd worden op naam?
Dat klopt, maar voorheen kon ik altijd nog zelf de volgorde bepalen ondanks waar hij dan ook op gesorteerd stond. Nu kan dat niet meer. Ik MOET een sorteer optie kiezen (en dat zijn er erg veel) maar ik kan gewoon niet zelf meer met bestanden/mappen verslepen binnen dezelfde map.

verduidelijking: Bureaublad laat je ook kiezen waar wat komt te staan aan iconen dat hoort ook te kunnen met bestanden/mappen die niet op je bureaublad staan, maar dat lukt dus niet meer.

In iedergeval bedankt voor medenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Iemand nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38
Je zou bij mapopties 'standaard instellingen' kunnen proberen.