Hallo ik ben net nieuw op dit forum heb al veel forums bekeken.
Mijn vraag is ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen speciaal voor gamen!
ik heb al veel sites bij langs gegaan op zoek naar goeie / snelle onderdelen maar ik wil ook wel wat meningen
horen van anderen dus vandaar dat ik op dit forum zit nu mijn budget is 600+ -
dit is wat ik ongeveer wil misschien hebben jullie nog tips:
Moederbord: MSI-K9A2-CF-F (ik wil graag een moederbord waar ik 2 videokaarten op kan zetten).
Processor: AMD-Athlon64-X2-5200-BOX
Videokaart: ASUS Nvidia 9600GT -512MB
Voeding: 700 watt Xilence
Werkgeheugen: DDRII - OCZ 2GB DDRII 1066 CL5 KIT
Dit is ongeveer mijn instelling
Ik wil graag a;lle onderdeln bij tvdlcomputers weghalen!
maar ik heb nog een vraag want een vriend van mij heeft ook net een nieuwe game pc en we willen samen graag meedoen met lan partys
Maar wat is een goede game processor ik zit daar nog een beetje mee AMD of Intel
Mijn vriend heeft AMD 2.2GHZ x2 Athlon ik wou ook een AMD Athlon maar misschien is intel wel beter ik wil als eerste er goed mee kunnen gamen dus gta 4 en zulk soort games. verder een beetje heb ik heb een beetje voor school maar kunnen jullie mijn instelloing misschien aanpassen dat ik intel moet nemen of amd moet houden???
MVG Juan
Mijn vraag is ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen speciaal voor gamen!
ik heb al veel sites bij langs gegaan op zoek naar goeie / snelle onderdelen maar ik wil ook wel wat meningen
horen van anderen dus vandaar dat ik op dit forum zit nu mijn budget is 600+ -
dit is wat ik ongeveer wil misschien hebben jullie nog tips:
Moederbord: MSI-K9A2-CF-F (ik wil graag een moederbord waar ik 2 videokaarten op kan zetten).
Processor: AMD-Athlon64-X2-5200-BOX
Videokaart: ASUS Nvidia 9600GT -512MB
Voeding: 700 watt Xilence
Werkgeheugen: DDRII - OCZ 2GB DDRII 1066 CL5 KIT
Dit is ongeveer mijn instelling
Ik wil graag a;lle onderdeln bij tvdlcomputers weghalen!
maar ik heb nog een vraag want een vriend van mij heeft ook net een nieuwe game pc en we willen samen graag meedoen met lan partys
Maar wat is een goede game processor ik zit daar nog een beetje mee AMD of Intel
Mijn vriend heeft AMD 2.2GHZ x2 Athlon ik wou ook een AMD Athlon maar misschien is intel wel beter ik wil als eerste er goed mee kunnen gamen dus gta 4 en zulk soort games. verder een beetje heb ik heb een beetje voor school maar kunnen jullie mijn instelloing misschien aanpassen dat ik intel moet nemen of amd moet houden???
MVG Juan