Toon posts:

[iPod touch 2G] Video Converten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar video bestanden die de ipod niet kan afspelen zoals avi. De film die ik heb ik 555mb maar als ik heb convert met Videora Ipod Converter dan maakt die er een bestand van 1,1 gb van terwijl ik hem dezelfde grootte wil laten houden, de kwaliteit wordt er niet veel beter op ook nog is. Ook heb ik een film die mp4 is maar die de ipod niet kan afspelen waar zou dat dan aan kunnen liggen. Wat is nou een goede video converter voor de Ipod Touch??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:05

DarkSide

theres no place like ::1

ikzelf gebruik ook altijd Videora Ipod Converter om mijn DVD's om te zetten. Deze worden ongeveer 400mb groot maar de kwaliteit is prima op zon klein scherm. Wat zijn je instellingen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde de film Godfather omzetten van .mpg (553mb) naar H.264 480x320 768kbps Stereo/128kbps deze werd 1,1 gb groot en Southpark van .avi(48,1mb) ook naar H.264 480x320 768kbps Stereo/128kbps deze werd 145mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

lasharor

7 december 2004

Dat heeft gewoon te maken met de compressie van .mpg en .avi.

Verder kan je gewoon gebruik maken van de ingebouwde itunes converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Ik gebruik sinds kort Pazera Free Video to iPod Converter, dit is de eerste converter die daadwerkelijk fatsoenlijk werkt zonder dat je weet ik niet wat moet kopen of downloaden.

En ik heb gekeken naar de interne converter van iTunes maar deze kan maar een erg beperkt aantal formaten aan (ik liep elke keer tegen het probleem aan dat iTunes niet met de codecs etc. om kon gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:23:
Ik wilde de film Godfather omzetten van .mpg (553mb) naar H.264 480x320 768kbps Stereo/128kbps deze werd 1,1 gb groot en Southpark van .avi(48,1mb) ook naar H.264 480x320 768kbps Stereo/128kbps deze werd 145mb.
Misschien komt het omdat het bronbestand een lagere bitrate/resolutie heeft, waardoor je de file dus op deze manier groter aan het maken bent.
lasharor schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:28:
Dat heeft gewoon te maken met de compressie van .mpg en .avi.

Verder kan je gewoon gebruik maken van de ingebouwde itunes converter.
Je hebt het nu over containers. Dat zegt niets over de gebruikte compressiemethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Je noemt het niet echt duidelijk, maar uit de software die je noemt leid ik af dat je Windows gebruikt, klopt dat? Mocht je het nog niet gezien hebben, we hebben een hele lijst met software in de AMD FAQ staan. Welke daarvan heb je allemaal al geprobeerd en waarom voldeden die niet?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploffie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-12-2010
Vrij simpel,
de Godfather film is natuurlijk iets van 3 uur, terwijl de Southpark film iets is van ander-half.
Als je GF film 555MB is, is het al een "pocket" versie, want een normale rip is iets van 2GB.
Als je instellingen in je converter gebruikt die hoger zijn als wat het origineel is, dan wordt het bestand ook een stukkie groter, terwijl de kwaliteit natuurlijk het zelfde blijft.

Probeer DVD Catalyst Free, een gratis converter die zowel DVD als video doet, en zeker met video bestanden lekker makkelijk (drag&drop) werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door ploffie op 08-06-2009 14:55 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, het is gelukt met de hulp die jullie mij gegeven hebben.
Pagina: 1