Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over Internet@TV op een Samsung LE37B651
Heeft iemand met het installen ervan? Ik Krijg het niet voor elkaar om een (draadloze verbinding te maken)

Het rare is ook dat de draadloze usb adapter niet herkend wordt door de TV. Iets wat normaal gelijk gebeurt bij USB.

Ik hoop dat iemand een tip heeft.

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Heb je wel de Wireless USB Adapter van samsung ? Hij kan niet overweg met andere namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Zou dat het inderdaad zijn?
De verkoper wilde mij er 1 van sitecom bijverkopen, maar aangezien ik er nog 1 van Q-tek had liggen wilde ik die gebruiken.
Die van Samsung zijn zeker sterves duur!

Verwijderd

57 euro bij Mediamarkt voor een Samsung wifi dongle. Het moet de dongle met artikelnummer WIS09 zijn, die werkt op de modellen van 2009.
Die verkoper heeft je zoals we in Vlaanderen zeggen "goed in 't zak gezet".
1 gouden regel: vertrouw geen enkele verkoper (tenzij misschien in een speciaalzaak, en dan nog...)
Informeer je altijd eerst op internet (hier bijvoorbeeld ;) )
Edit: als je het aan de praat krijgt, kan je je ervaringen hier dan even neerpoten? Ik heb zelf een LE40B650 en heb de internet@tv functionaliteit nog niet kunnen testen (omdat ik dus nog geen Samsung dongle heb, ethernetkabel is geen optie want mijn router is 3 kamers verder :) )

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 23:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik zeker doen! ik wacht overigens wel even tot 1 juli, want dan wordt mijn tele2 lijn opgeleverd. Mijn router komt dan in de buurt van de Tv te staan en dan zou ik hem dus met een kabel aan kunnen sluiten!

ps. Het was een speciaalzaak EN de verkoper was nog een bekende van me ook.
ps2. Ik ben ook verkoper :)