Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Access 2007] Wizard kan geen velden selecteren *

Pagina: 1
Acties:

• jost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 17:40

jost

I'm on the motherfucker

Topicstarter
Bij gebruik van een wizard (bijvoorbeeld wizard formulier), wordt de wizard gewoon gestart en zijn de tabellen gewoon zichtbaar. Echter is het zo dat de velden niet zichtbaar zijn en dus niet geselecteerd kunnen worden en de wizard niet kan worden voltooid.

Als ik hetzelfde Access bestand op een andere pc open en ik voer de wizard uit, dan is er geen probleem. 8)7

Helaas heb ik na het eea aan zoekwerk geen oplossing kunnen vinden.
Weet iemand hier een oplossing op?

• jost

jost

I'm on the motherfucker

Topicstarter
Klein schopje....

Iemand ?

Verwijderd

Ik kan je niet helpen met je probleem, maar door dit te posten ga je echt niet sneller geholpen worden hoor.
Modbreak:Door zoiets te posten (na 24 uur mag je kicken, dus na 7 dagen ook wel) help je hem ook niet echt op weg. Laat zoiets in het vervolg achterwege.

[ Voor 24% gewijzigd door pasta op 14-06-2009 20:43 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hey jost,

We hebben een speciaal forum voor vragen over Office-software zoals Access, ik ga je topic daar dan ook even naar toe verplaatsen. Waar heb je overigens zelf al naar gezocht? Is je Office-installatie overigens up-to-date? Controleer dit even en vergelijk het met de andere PC waar je het geprobeerd hebt. Dat kan evt een hint in de juiste richting geven. :)

Client Software Algemeen -> Officesuites en -software + een kleine titelfix :)

Signature

• jost

jost

I'm on the motherfucker

Topicstarter
Bedankt voor het verplaatsen. Heb diversen Microsoft support sites afgezocht.
Mijn office is up to date. Het vreemde is dat ik een periode gebruik gemaakt heb van de studenten versie (office 2007 pro) en hierin de wizard zonder problemen werkte. Heb de “normale” versie ( gewoon office 2007 pro) van mijn werk hier overheen gezet. En hierna werkte de wizard niet meer.