Toon posts:

Tv-out connector past niet op videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn TV-out connector past niet in mijn videokaart, Het is niet dat de pinnetjes niet passen maar mijn behuizing zit er voor als het ware zodat de connector er niet verder in kan. (de aansluiting op de videokaart zit te ver in de pc kast)

Ik heb het volgende convertertje:
Afbeeldingslocatie: http://www.s-video.nl/media/svideotvout.jpg

Daar zit dan een kabel aan en die gaat naar de tv.
Foto van achterkant PC/Videokaart:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a2bc4ac3737b/4a2bc4ac28531-pckast.jpg

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Beetje wrikken, stukje uit kast vijlen/zagen, etc had je nog niet aan gedacht?

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
@Mad Marty, Is er geen andere oplossing voor? Ik wil namelijk niet in mijn kast gaan vijlen en zagen.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Een ander kabeltje of verloopje dat iets meer uitsteekt is de enige andere oplossing.

Of het mannetje moet langer worden of het vrouwtje moet dichterbij komen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 13:51

SECURITEH

Man of legend.

Ik zie zo snel geen echte oplossing aangezien de ruimte gewoon te klein is. :/

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://joangevaert.nl/beadsshop/images/draad%20kniptang.jpg

Stukje eruit knippen. Het is ook maar de achterkant van je kast en zie je toch niks van.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09

Ray

helemaal snappen doe ik het trouwens niet. Op die foto zie je een verloop van svhs naar composiet. Echter zeg je dat vanaf de converter een svhs kabel naar de tv loopt. Dus zou je converter op de graka op een rca bus moeten zitten. Die zit er dus niet op. Heeft je tv werkelijk een svhs ingang heb je geen converter nodig en kan je kabel er zo in ............

Verwijderd

Topicstarter
Ray schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:15:
helemaal snappen doe ik het trouwens niet. Op die foto zie je een verloop van svhs naar composiet. Echter zeg je dat vanaf de converter een svhs kabel naar de tv loopt. Dus zou je converter op de graka op een rca bus moeten zitten. Die zit er dus niet op. Heeft je tv werkelijk een svhs ingang heb je geen converter nodig en kan je kabel er zo in ............
Ik heb een composiet kabel die naar de tv gaat. Maar het uiteinde daarvan kan niet in de tv dus vandaar het convertertje.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:30

Super_ik

haklust!

stukjes plastic van de converter afsnijden totdat 't past?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een andere kabel geprobeerd die wel past, maar die is te kort, ik denk dat ik gewoon een nieuwe ga kopen die lang genoeg is en met hetzelfde connectortje zodat die gewoon past. Iedereen nog bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1