ik zit met het volgende probleem. ik heb een treeview in mijn C#-applicatie, met een aantal vaste nodes. De treeview is als volgt opgebouw:
- hoofdscherm
- mijn bestellingen
- actueel
- historisch
- beiden
- bestellingen van mijn collega's
- collega 1
- actueel
- historisch
- beiden
- collega 2
- actueel
- historisch
- beiden
enz.
de opbouw onder de node "bestellingen van min collega's" is dus variabel en wil ik met een distinct-query uit de database (SQL 2005) halen.
Het lukt me maar niet om dit te implementeren. Ik heb met google al gezocht, maar kom eigenlijk alleen maar site tegen waarbij men de gehele structuur van de treeview in de database stoppen. Andere sites laten je zien hoe je de treeview handmatig opbouwt (dus niet via de VS2005 die ik gebruik.
iemand tips om dit toch voor elkaar te krijgen ??
- hoofdscherm
- mijn bestellingen
- actueel
- historisch
- beiden
- bestellingen van mijn collega's
- collega 1
- actueel
- historisch
- beiden
- collega 2
- actueel
- historisch
- beiden
enz.
de opbouw onder de node "bestellingen van min collega's" is dus variabel en wil ik met een distinct-query uit de database (SQL 2005) halen.
Het lukt me maar niet om dit te implementeren. Ik heb met google al gezocht, maar kom eigenlijk alleen maar site tegen waarbij men de gehele structuur van de treeview in de database stoppen. Andere sites laten je zien hoe je de treeview handmatig opbouwt (dus niet via de VS2005 die ik gebruik.
iemand tips om dit toch voor elkaar te krijgen ??
[ Voor 3% gewijzigd door pkouwer op 07-06-2009 14:24 ]