3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5
Kortom, lijkt mij gewoon een schijf van 1TB en echt niet eentje van 4TB. (Dat had anders wel op de frontpage gestaan.)
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Enkel het type-nummer ingeven lees ik dat het een schijf is om in een externe oplossing te plaatsen. Men neme 4 van deze schijfjes, en we hebben 4TB. (even simpel gezegd dan
Ey!! Macarena \o/
Description:
BUFFALO accessories 1tb spare hard drive for 4tb terastation pro ii & live
Features:
Original Equipment for TeraStation Live? and TeraStation Pro? II.
dit is een vervangingsschijf voor de buffalo terastation II .. en wel de hda schijf. als je een beetje van linux weet, dan had je geweten dat /dev/hda de eerste ata schijf is, en meestal is dat dan ook de schijf met het OS erop. ik gok er dan ook op, dat op deze schijf ook het OS voor het terastation II staat. En verder lijkt het me een 1tb schijf.
edit:
zo, 15x hetzelfde antwoord. maar ja, conclusie: je kunt ook zelf googlen.
[ Voor 9% gewijzigd door DrClaw op 07-06-2009 13:19 ]
Alleen vermeldingen dit exact dezelfde informatie hebben.RaZ schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:18:
Wat gaf Google je aan results terug?
Enkel het type-nummer ingeven lees ik dat het een schijf is om in een externe oplossing te plaatsen. Men neme 4 van deze schijfjes, en we hebben 4TB. (even simpel gezegd dan)
volgens mij vergeet je dat het gaat om de categorie schijven > 1TB en niet = aan 1 TBkalizec schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:16:
Er staat niet voor niets rechts naast dat die schijf een omvang heeft van >1.0TB.
Kortom, lijkt mij gewoon een schijf van 1TB en echt niet eentje van 4TB. (Dat had anders wel op de frontpage gestaan.)
Je hebt gelijk, maar met Google was ik niet verder gekomen. Blijkbaar zocht ik verkeerd.DrClaw schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:18:
met een beetje googlen kom je al ver..
dit is een vervangingsschijf voor de buffalo terastation II .. en wel de hda schijf. als je een beetje van linux weet, dan had je geweten dat /dev/hda de eerste ata schijf is, en meestal is dat dan ook de schijf met het OS erop. ik gok er dan ook op, dat op deze schijf ook het OS voor het terastation II staat. En verder lijkt het me een 1tb schijf.
edit:
zo, 15x hetzelfde antwoord. maar ja, conclusie: je kunt ook zelf googlen.
Dus je laat iedereen op GoT gewoon even voor je Googlen, naar informatie die je al wistHans C schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:19:
[...]
Alleen vermeldingen dit exact dezelfde informatie hebben.
Maak volgende keer je OP kompleet, en meldt dat er ook even bij. Anders heb je volgende keer 280.000 keer het zelfde antwoord, welk je al zelf had gevonden blijkbaar.
NoFI verder hoor
Ey!! Macarena \o/
Volgens mij begrijp je het niet. Ik Google uiteraard voor ik een vraag stel. Ik vond echter geen andere informatie dan die ik al bij Dollarshops zag.RaZ schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:22:
[...]
Dus je laat iedereen op GoT gewoon even voor je Googlen, naar informatie die je al wist![]()
Maak volgende keer je OP kompleet, en meldt dat er ook even bij. Anders heb je volgende keer 280.000 keer het zelfde antwoord, welk je al zelf had gevonden blijkbaar.
NoFI verder hoor
Ik weet niet hoe jij googled maar als je zoekt op "TS-OPHD-H4.0T" dan is het toch al bij de eerste hit al volkomen duidelijk?Hans C schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:30:
[...]
Volgens mij begrijp je het niet. Ik Google uiteraard voor ik een vraag stel. Ik vond echter geen andere informatie dan die ik al bij Dollarshops zag.
.Dit topic gaat op slot, want met een beetje zoekwerk op de typenummers had je er makkelijk achter kunnen komen waar het hier om gaat, zeker als je op meerdere plekken tegenkomt dat het gaat om 1TB disks.
Dit topic is gesloten.
![]()