Ik ben zoekende. Ik heb een Q6600 B3 stepping op een PAsus P5K de luxe . Om hem al wat koeler te houden heb ik de een Coolermaster Hyper 212 erop gemonteerd. Maar ik vind het nog niet stil genoeg.
Ik heb gezocht en reviews en teste gelezen, maar dan zie je door de bomen het bos helemaal niet meer.
Ik ben een gamer en doe aan digitale fotografie. Ik speel het liefst 1st person shooters zoals BF2, COD en GAWR. Als ik aan het gamen bent dan neemt het geluid toe in me kast (Lian LI PC6070) de vgakaart en ook de CPU koeler gaan toeren maken. De VGA kaart (8800GTS 512 XFX Alpha DoG Editie) wil ik niets aan veranderen. Case fan zijn allemaal low noise.
Blijft over de CPU koeler. Ik heb de SCythe Mugen 2
, Scythe Zipang
en de Coolermaster Z600
met 1 x 120MM op mijn lijstje staan. Is er iemand die mij advies kan geven of heeft hij/zij ervaring met deze koelers. Ik las dat de Zipang nogal breed is en moelijk te installeren is. Dat is voor mij geen probleem ik bouw al jaren PC systemen...
Ik zoek dus advies en ervaring. Als iemand een top site weet waar een up to date test staat van CPU koelers is ook welkom. Als ik tot een besluit bent gekomen wil ik ook een review gaan maken.
Mede Tweakers ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt.
Hoi allemaal dank jullie wel voor je raad en advies. Ik heb naar wat testen gekeken en zag dat de ZIPANG er wel goed uitkomt. Water cooling heb ik ook gehad. Op een AMD 3700 San Diego Core.
Nogmaals bedankt
Groeten van Wave
Ik heb gezocht en reviews en teste gelezen, maar dan zie je door de bomen het bos helemaal niet meer.
Ik ben een gamer en doe aan digitale fotografie. Ik speel het liefst 1st person shooters zoals BF2, COD en GAWR. Als ik aan het gamen bent dan neemt het geluid toe in me kast (Lian LI PC6070) de vgakaart en ook de CPU koeler gaan toeren maken. De VGA kaart (8800GTS 512 XFX Alpha DoG Editie) wil ik niets aan veranderen. Case fan zijn allemaal low noise.
Blijft over de CPU koeler. Ik heb de SCythe Mugen 2
Ik zoek dus advies en ervaring. Als iemand een top site weet waar een up to date test staat van CPU koelers is ook welkom. Als ik tot een besluit bent gekomen wil ik ook een review gaan maken.
Mede Tweakers ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt.
Hoi allemaal dank jullie wel voor je raad en advies. Ik heb naar wat testen gekeken en zag dat de ZIPANG er wel goed uitkomt. Water cooling heb ik ook gehad. Op een AMD 3700 San Diego Core.
Nogmaals bedankt
Groeten van Wave
[ Voor 8% gewijzigd door wave op 07-06-2009 20:11 ]