Laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

• Paperchaser
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05-2025
Beste mensen,

Volgend jaar ga ik ICT niveau 4 doen,
en ik heb gehoord dat een laptop daar zowat je hele studie is, dus mijn vraag is
ik zoek een laptop,waar ik programma's zoals : mysql,photoshop cs4,3dsmax 2010 enzo enzo kan draaien
natuurlijk wil ik ook een laptop waar ik soms wat games mee kan spelen zoals : Crycis,Counter-strike source, enzo enzo.

ik heb ongeveer +- €750,-

Weten jullie een paar goede laptops die aan mijn eisen voldoen?
(ik wil ook graag een 4gb werkgeheugen laptop :P)

Als je er een weet graag : Merk + prijs + Random informatie + Mening (als je dat wilt)

bvd,

Robert ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Paperchaser op 07-06-2009 03:13 ]

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
kijk eens bij de MSI "game" laptops voor 750 ga je iig weinig laptops hebben die crysis redelijk aan kunnen ;)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand die een ICT opleiding gaat doen kan toch wel zelf een laptop uitkiezen?
Hint: Pak de pricewatch en sorteer op eigenschappen die voor jou belangrijk zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.