Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraag, kan mijn E66 niet koppelen met mijn PC en moet ook telkens met mijn carkit een handmatige verbinding maken. Heb het toestel op geautoriseerd staan zodat hij automatisch moet verbinden.
Mijn carkit is een pioneer, en heb bij de gebruiksaanwijzing gelezen dat de meeste toestellen automatisch contact maken maar de E66 weigert dat. Ik heb nog een ander Nokia toestel en dat gaat probleemloos.
Verder is de bluetooth verbinding met mijn PC niet tot stand te brengen, voer telkens als ik verbinding maak het zelfde wachtwoord in maar krijg telkens de melding kan niet koppelen. Wie weet hier een antwoord op.
B.V.D Harry

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
timberwood, welkom op GoT :) Ik pas je titel even aan zodat deze wat duidelijker is.

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 16:56

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Met je autoradio zou kunnen. Ik heb ook een Pioneer autoradio/carkit en in de handleiding staat duidelijk dat de MEESTE (zoals je zelf al zegt) kunnen koppelen. Het zou zo maar kunnen dat je E66 niet met je Pioneer compatibal is. Helaas pindakaas dan. :/ :'(

Voor je pc: heb je al eens met een ander toestel verbinding gemaakt met je PC? zo ja, moest je daar dan niet eerst voor aangeven dat er een verbinding gemaakt moet kunnen worden? dat heb ik wel, dan geeft ik aan dat dat kan, en dan pas ziet mn mobiel mn laptop pas...

edit: gooi het eens in de groep in het centrale topic? kan dit topic misschien dicht... Het Nokia E66 Topic

[ Voor 10% gewijzigd door DerOllie op 08-06-2009 14:42 ]

www.youtube.com/DerOllie