Geen idee waar het hoort en het is geen vraag maar een oplossing. Ik hoop hiermee iemand die op het forum ooit een oplossing zoekt aldus te kunnen helpen
Wanneer je de self-test van een pre-Vista MS Press Training Kit probeert te installeren krijg je volgende error:

Ironisch genoeg had ik het voor met de 60-720 (MCTS) en de 60-722 (MCITP), allebei Vista Support Technician CDs
Het probleem bestaat zowel op x86 als op x64. Dankzij de juiste sysinternals tools vond ik de schuldige: Vsocx6.ocx is de ontbrekende dll. Je kan het bestand vinden in /windows/system32 of /windows/syswow64. Een eenvoudige "regserv32 Vsocx6.ocx" vanop de command line (in de juiste directory natuurlijk) zorgt er voor dat alles werkt.
Edit:
Om forumzoekopdrachten gemakkelijker te maken een tekstversie van de error:
Wanneer je de self-test van een pre-Vista MS Press Training Kit probeert te installeren krijg je volgende error:

Ironisch genoeg had ik het voor met de 60-720 (MCTS) en de 60-722 (MCITP), allebei Vista Support Technician CDs
Edit:
Om forumzoekopdrachten gemakkelijker te maken een tekstversie van de error:
code:
1
2
3
4
5
6
| Microsoft Press Training Kit Run-time error '-2147319779 (8002801d)': Automation error Library not registered. |
[ Voor 15% gewijzigd door YellowOnline op 06-06-2009 20:19 ]