Raar probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• noahr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05-2021
Ik maak sinds kort gebruik van een samsung 32 inch LCD(HD ready) als monitor maar nu heb ik er een raar probleem elke keer als ik mijn computer opstart dan is de resolutie waar gereset, dus nu moet ik steeds als ik de computer opstart naar nvidia control panel en daar de resolutie weer aanpassen 1360 bij 768 is de resolutie wie ik moet hebben, maar op een of andere manier reset het steeds als ik de computer opnieuw opstart. Hierbij hoort de gebruikelijke waarschuwing HDTV gevonden. Het ziet er dus naar uit of die steeds het beeldscherm opnieuw herkend en niet de instelling opslaat wie ik steeds instel, ik heb al heel wat lopen google maar weinig kunnen vinden

Mijn setup
Asus p6t deluxe
Intel I7 920
295gtx
6gig 1333 corsair

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
bvd

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-05 19:32
Welke driverversie draai je?
Gebruik je alleen de 'tv' als monitor?

Also, je topictitel zou duidelijker kunnen.

Edit:
noahr schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:39:
ik heb al heel wat lopen google maar weinig kunnen vinden
Ik heb 5 minuten gezocht en al heel veel mogelijke oplossingen gevonden..

[ Voor 52% gewijzigd door daan! op 06-06-2009 19:03 ]

• noahr
Je hebt gelijk over de titel, maar de rest van je reactie is beetje nutteloos :)
Ik draai de nieuwste drivers, ik heb wel voor even 2 monitoren gehad maar momenteel werk ik alleen op deze.
en voortaan als je zegt dat je iets gevonden hebt kan het geen het geen kwaad om hier ook te poste, want nu heb ik weinig hulp aan je.

Verwijderd

Naar welke resolutie word er gereset ?
Welke driver versie gebruik je ?
Hoe is je videokaart verbonden met de TV ?
Welke Samsung TV heb je en heb je de mogelijkheid om de PC modus aan te zetten ?
Welk merk graka ?

• noahr
De 185.5 gebruik ik nu, heb een tijd de beta drivers gedraaid omdat ik dacht dat daar mischien het probleem was maar blijkbaar niet. De videokaart is van xfx, de resoluties zijn 1920 - 1080 (native) - 1360 - 768 (gewenste resolutie). Volledige informatie over het scherm Samsung Lcd Televisie LE32A330 - 32 inch - HD Ready. En of de tv een aparte PC modus heeft zou ik moeten kijken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt gelijk over de titel, maar de rest van je reactie is beetje nutteloos :)
Gare houding. Jij wilt geholpen worden maar geeft veel te weinig info waardoor het lijkt alsof je zelf geen inzet doet. Iemand geeft aan hoe het beter zou kunnen en dan kom je hiermee :?

Dan hoeft het topic helemaal niet. Als je het zoveel beter weet heb je onze hulp duidelijk niet nodig...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.