Toon posts:

Ik doe iets verkeerd met Boot Camp

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer windows vista 64bit Ultimate te installeren op mijn Macbook Alu 2.4 ghz, alleen doe ik iets heel erg verkeerd ben ik bang.
Ik heb gekozen voor 32GB voor de Vista, maar tijdens installatie vraagt hij om NTFS geformateerde ruimte. Door de 32GB opnieuw te formateren heb ik het wel kunnen installeren, maar tijdens de herstart ga ik direct door naar Leopard en krijg ik rechts een harde schijf met als naam: Untitled.

Hoe kom ik in Vista die ik heb geinstalleerd?

Ik heb gelezen dat ik een option knop moet inhouden, maar ook dat deed het niet (option knop is toch CMD of FN?)

Hopelijk heb ik niet iets ergs gedaan...

Dank u wel
Kaisz

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-02 16:10
De "Option" knop is de Alt toets. Op een MacBook tussen de cmd en ctrl toetsen in.

Houd de alt/option knop dus ingedrukt meteen tijdens het opstarten, dan krijg je een scherm met een paar hardeschijf-iconen (je OS X en Windows partities) en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid van CD te starten.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe de speciale toetsen heten kun je vinden in ASD FAQ: Hoe heten al die vreemde symbolen, zoals ⌥, ⌘ en ⌅?. Daarnaast staat er ook in de Boot Camp handleiding beschreven hoe wisselt tussen Mac OS X en Windows. Aangezien deze informatie wel redelijk eenvoudig te vinden is, gaat dit topic op slot.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 06-06-2009 17:38 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.