[V&A]Waar gaat de 30 dagen van uit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:59

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
In mei had ik iets van 20 comments gedaan. Toen werd het Juni en liep het gewoon door. Ik heb nu dus mn limiet bereikt. Ook had ik het idee dat ik bijv een dag 26 had en de volgende dag ineens 25 (bij wijze van). Waar gaat het systeem van uit? Of telt hij vanaf de datum van comment 1.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 10:10
Lijkt mij dat elke comment voor 30 dagen telt. Dus na 30 dagen vervalt die ene comment. Niet zoals bijvoorbeeld een abonnement die elk maand vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ze zullen wel kijken naar het aantal reacties in de afgelopen 30 dagen. Dat is dan dus een doorlopend proces. Zo kan je de ene dag aan je limiet zitten, en de volgende dag weer 10 mogen posten (als je 30 dagen geleden 10 berichten gepost hebt).

Geen idee, hoor :) Zo had ik het opgelost ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

En zo wordt het ook opgelost 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:59

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Och ja :) ik snap het principe nu. Comments die nu 29 dagen geleden zijn toevallig vandaag vervallen weer morgen. :P weer wat geleerd. Ik dacht eerst een soort maandfilter, maar dat is het dus niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn