Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

map terughalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb net perongeluk een map verwijdert, met heel veel snelkoppelingen, programma's en foto's/video's. nu heb ik al in de faq gekeken voor een programmatje om het terug te halen, maar met geen krijg ik het gewenste resultaat. de map stond op het bureaublad. welk programma is volgens jullie het best? aangezien ze om partities van de harde schijf vragen(?)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je moet gewoon de hele betreffende partitie scannen op verloren bestanden. Een goede, niet gratis tool is GetDataBack (for NTFS). Anders kun je wellicht googlen naar iets van Undelete.

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 06-06-2009 13:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu dat programma van undelete, maar vind mijn map niet terug. kan het ermee te maken hebben, dat de computer aangaf dat de map te groot was voor de prullenbak?
zou het kunnen lukken met systeemherstel?

• Room42
  • Niet online
Systeemherstel zeker niet, dat is om je systeem te herstellen, niet je persoonlijke data.

Je moet ook de schijf eigenlijk niet meer gebruiken nu!

Stop de schijf in een andere computer en gebruik GetDataBack of een andere recovery tool en scan de hele partitie (ik neem aan de C:-partitie) op verwijderde bestanden.

Als je hem wel blijft gebruiken, kan het zijn dat de verwijderde bestanden overschreven worden en dan is er echt geen redden meer aan!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
nou ja, dat is dan jammer.
ik ga eens proberen of ik via zoeken mijn programmatjes kan terugvinden. de foto's zijn niet zo heel belangrijk, aangezien ze nog wel ergens op het internet te vinden zijn.

• Room42
  • Niet online
Je kan ook een boot-CD proberen, trouwens :) Hoeft niet per se in een andere computer.

Succes.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 06-06-2009 14:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
zo, kon het niet laten, en heb systeemherstel gedaan. ik heb nu wel mijn map terug met alle programma's enzo. alleen mijn foto's zijn weg.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:58

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb zelf goede ervaringen met Piriform Recuva. (Inderdaad van de makers van CCleaner) Het is in ieder geval gratis, dus proberen kan geen kwaad. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1