Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs mijn tweede toestel van de s8300 ontvangen omdat het eerste steeds uitviel wanneer ik gebeld werd. Ik denk alleen dat de tweede al gebruikt is. Weet iemand hoe ik dat kan checken?

Alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welkom :w

Op GoT verwachten we dat je eerst zelf probeert om het probleem op te lossen. Dus, wat heb je zelf al geprobeerd, en waarom denk je dat ie tweedehands is?

Graag je topicstart wat uitbreiden :)

Verwijderd

Topicstarter
er zijn een aantal instelling standaard aan de telefoon en deze waren al ingesteld. Verder had de telefoon niet de beschermingsstickers die hij normaal gesproken zou moeten hebben en er zitten krassen aan de achterkant van het toestel

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat geeft al een indicatie. Wat zei de shop toen je contact met ze opnam?

Edit: Ik fix je titel even zodat ie wat duidelijker is.

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 06-06-2009 13:07 ]

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

RaJitsu

B.S.U.R.

Contact opnemen met de shop. Sowieso zou ik geen genoegen nemen met een toestel in dergelijke staat, ook al is het nieuw. Je moet echter wel wat completer zijn in je onformatie, zodat we de situatie goed kunnen inschatten. Gaat het hier om een webshop of een gewone winkel?In het laatste geval, welke? In het eerste geval, even bellen. Je mag volgens de wet iets binnen een week terugsturen zonder opgaaf van reden en je geld terug verwachten. Heb je het opgestuurd icm een abonnement, dan gewoon even bellen voor een vervangend toestel. Of het toestel wel of niet gebruikt is geweest, is niet relevant. Je hoeft geen genoegen te nemen met een toestel in dergelijke staat (dat gaat dan met name over de krassen).

B.S.U.R.

Verwijderd

Topicstarter
Heb via internet bij tmobile besteld. Heb nog niet gebeld naar de shop. Wil eerst zeker weten, krassen kunnen ook van vervoer zijn, hij zat in een gewoon doosje, was alleen kaal toestel omruilen.

Hoop dat jullie kunnen helpen. Dacht namelijk dat er een code bestond.

Bedankt

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, wij hebben geen glazen bol, dus je zult het toch zelf moeten beoordelen. Daarnaast is hetgeen wat je hier aangeeft voldoende reden om te twijfelen aan de nieuwstaat. Oftewel, gewoon even contact opnemen met de shop.

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

RaJitsu

B.S.U.R.

Inderdaad gewoon even bellen met de shop. Overigens, wat je ook niet vertelt is of het om een nieuw ttoestel ging, of een toestel wat je al een tijdje had gebruikt, en wat de voorwaarden zijn omtrend de omruiling. Hebben ze je een volledig nieuw toestel beloofd? Of gewoon een omruiltoestel, wat in veel gevallen een refurbished toestel is (wat een toestel is dat niet nieuw is, maar gewoon gerepareerd). Hoelang had je het toestel al?
Maar nogmaals, sowieso even bellen met de shop en hier even melden wat ze te zeggen hadden.

B.S.U.R.

Verwijderd

Topicstarter
vorige week heb ik het toestel gekregen, dat viel steeds uit. Gisteren heb ik een vervangend toestel gekregen. Dat hebben ze omgeruild aan de deur. Ik ga ervan uit dat wanneer je telefoon net een week oud is en niet naar behoren functioneert, je een nieuw toestel ter vervanging krijgt, en niet een toestel dat gerepareerd is.

Bedankt voor de moeite die jullie namen om te reageren. :)

Ik ga bellen met de shop, laat het jullie weten.
Pagina: 1