Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tijdelijk bestand Word 2003 terugvinden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben zojuist gebeld door een collega in paniek, hij heeft een word bestand vanuit zijn webmail (outlook web access) geopend, deze is toen in de browser zelf geopend, en vervolgens heeft hij het bestandje bewerkt, zonder na te denken heeft hij toen op het opslaan icoontje geklikt en het bestand gesloten.
Maar waar kan hij dit nu terugvinden?
Weten jullie zo snel even waar dat tijdelijke spul word opgeslagen?
Ik heb niet lang gezocht op het web, aangezien hij snel antwoord nodig heeft, en ik dat hier kan krijgen.

Alvast hartelijk bedankt!
Robin :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Check de browsercache en/of de recent geopende bestanden-lijst in Word, zeg ik dan zonder te weten welke browser het is :P
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:54:
Ik heb niet lang gezocht op het web, aangezien hij snel antwoord nodig heeft, en ik dat hier kan krijgen.
Die snap ik niet. Zolang hij geen toets aanraakt gebeurt er niets. En zodra hij dat wel doet, wel. Ongeacht hoe lang het duurt.
Dus: gewoon even zoeken, o.a. http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart

Zie dus bijvoorbeeld Opgeslagen Word document weg

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)