Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outdated info Aboshop

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Redactie,

ik wilde vandaag een abo afsluiten alleen nu blijkt er toch wat outdated info te staan op de Aboshop.

Abonnement afsluiten
mijn.postbank.nl bestaat niet meer, dus die moet vervangen worden door mijn.ing.nl

Daarnaast gaat "mijn ing" toch al via iDeal (of doelen jullie op een andere betaalmethode dan iDeal voor voormalige Postbank klanten)?

Daarnaast kan ik op de site bij Abonnementstype alleen maar kiezen uit my.tweakers.nl bannervrij gekozen worden voor een periode van 12 maanden. Dat hoeft in dit specifieke geval twee keer niet in een dropdown box.

Maar dat is meer een devvers-verhaaltje ;)

Daarnaast staat er op de docdata payments site ook nog mijn.postbank.nl (ik weet alleen niet zeker of jullie daar iets aan kunnen doen)

Ik hoop dat ik met dit bericht T.net weer een beetje actueler heb kunnen maken :>

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Schopje naar LD wegens GoTlike Powers nodig :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Prima, ik was al een beetje bang dat dit bericht in een fiberdraadje was blijven steken ;)

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Verdient dit nog een schop?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nee, alles wat in Lieve Devvers staat zal vroeg of laat een keer behandeld worden, dus je kan het gewoon met rust laten ;)

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

De tekst is inmiddels al aangepast. Wb de dropdowns zie ik niet echt een noodzaak om daar een wijziging in aan te brengen; op deze manier hoeven we het in ieder geval niet terug aan te passen als we toch nog andere diensten gaan aanbieden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.