Toon posts:

Morgoth gooit te snel met slotjes

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net te lezen en 2 topics hebben een slotje van Morgoth, welke ik onterecht vindt.

- Raadsel : Het hoort misschien niet geheel hier thuis, maar er zijn wel meer onzinnige onderwerpen WEL toegestaan op het W&L, daarbuiten kan het best interessant zijn.
- Datamining : Wat is er mis met dit topic?? Het is zeer zeker Wetenschappelijk !!

Morgoth, donder hier maar een slotje op, maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Viptweak, zou je alsjeblieft op- en aanmerkingen over het mod-beleid via mail of ICQ aan ons door kunnen geven ipv. op GoT topics te openen? Bij voorbaat dank.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik wil hier als eindverantwoordelijke ook nog even wat over zeggen:

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop LD en Morgoth hier modereren. We hebben met z'n drieën duidelijke afspraken over wat wel en wat niet kan, en we modereren alledrie volgens deze richtlijnen.

Het raadsel topic is trouwens na overleg door hem gesloten, en het topic over datamining hoorde hier ook niet. Geen fouten van Morgoth dus.

En als je het niet eense bent over onze policy zul je bij mij moeten zijn, in plaats van Morgoth aan gaan vallen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Dit topic is gesloten.