Hey iedereen
Ik heb gisteren voor de eerste keer zelf een pc vanaf 0 ineen gestoken
Specs:
Gigabyte moederbord GA-EP45-DS3L
Processor: Intel E8400
Ocz 4 gb ram ddr2(6400)(2x2gb)
Samsung spinpoint 320gb 7200rpm
Sapphire HD4870
Sonata III 500
Nu, ik heb denkik alles naar behoren eringestoken en aangesloten maar krijg windows vista 64x niet geinstalleerd
Ik steek de cd in de dvddrive(heb prioriteit in bios op boot from cd/dvd gezet).
Ik krijg dan windows is loading files, dan een kleine laadbalk van microsoft en dan een vistascherm, alleen zijn het enkel de kleuren van vista en verder niks buiten mijn muis cursor, na 10-15 minuten krijg ik uiteindelijk het eerste scherm om taal etc te kiezen( is het normaal adt dit 10-15min duurt?)
Hij gaat dan op zoek naar devices maar ik krijg : 'No device drivers were found'
In mijn bios staat mijn HD op master 1 en dvd drive op master 4
Overal waar ik kijk op internet zeggen ze dat ik drivers ofzo moet downloaden, maar hoe kan ik drivers downloaden en installeren als ik niet eens een besturingsprogramma kan installeren?
Ik weet niet geweldig veel van pcs dus leg aub goed uit wat ik zou kunnen doen.
Ik heb gisteren voor de eerste keer zelf een pc vanaf 0 ineen gestoken
Specs:
Gigabyte moederbord GA-EP45-DS3L
Processor: Intel E8400
Ocz 4 gb ram ddr2(6400)(2x2gb)
Samsung spinpoint 320gb 7200rpm
Sapphire HD4870
Sonata III 500
Nu, ik heb denkik alles naar behoren eringestoken en aangesloten maar krijg windows vista 64x niet geinstalleerd
Ik steek de cd in de dvddrive(heb prioriteit in bios op boot from cd/dvd gezet).
Ik krijg dan windows is loading files, dan een kleine laadbalk van microsoft en dan een vistascherm, alleen zijn het enkel de kleuren van vista en verder niks buiten mijn muis cursor, na 10-15 minuten krijg ik uiteindelijk het eerste scherm om taal etc te kiezen( is het normaal adt dit 10-15min duurt?)
Hij gaat dan op zoek naar devices maar ik krijg : 'No device drivers were found'
In mijn bios staat mijn HD op master 1 en dvd drive op master 4
Overal waar ik kijk op internet zeggen ze dat ik drivers ofzo moet downloaden, maar hoe kan ik drivers downloaden en installeren als ik niet eens een besturingsprogramma kan installeren?
Ik weet niet geweldig veel van pcs dus leg aub goed uit wat ik zou kunnen doen.