Script schrijven dat elke dag post naar vBulletin forum?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via een cronjob wil ik graag een PHP script elke dag een topic laten maken op een forum, op basis van zijn RSS feed. Het gaat niet om mijn eigen forum, dus het moet via een POST.

Hoe zorg ik er alleen voor dat PHP eerst inlogt op het vBulletin forum voordat het post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Ik heb zelf een gevoel dat dit dan spam gerelateerd is, maar goed, om even antwoord te geven op je vraag.. Ik denk dus niet dat iemand je ermee gaat helpen wat dit betreft, aangezien je zelf nog helemaal niets hebt opgezocht als ik het zo lees.

Ik geef je één hint wat dit betreft, namelijk dat je sockets moet gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik stel voor dat je even hier een kijkje neemt, daarmee moet je een heel eind komen denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Vrij eenvoudig via CURL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:14

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? We gaan er hier vanuit dat je zelf al aan de slag bent geweest of in elk geval zelf al aan het zoeken e.d. bent geweest hoe je verder zou kunnen. Zomaar een vraag stellen zonder zelf moeite te doen is niet de bedoeling hier ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:48

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Het lijkt me dat je hiervoor toestemming hebt van de eigenaar van het forum? Dan zou je eventueel ook rechtstreeks in de database kunnen werken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
MueR schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:16:
Dan zou je eventueel ook rechtstreeks in de database kunnen werken.
Brr. Maak dan gewoon gebruik van de functies in vBulletin die daarvoor zijn...
Pagina: 1