Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douweh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10-2024
Hallo,

Ik hoop dat mijn vraag hier gepast is (ik ga er van uit dat hier ook een boel mensen zijn die ervaring hebben met drukkers), zo niet; dan mijn excuses.

Voor een evenement dat wij organiseren willen we graag de bezoekers aan het eind van de dag een foto (die die dag is geschoten) mee geven. Het afdrukken van die foto's is het probleem niet, maar we zouden ze graag verpakken in zo'n mapje zoals je dat ook wel vaak ziet in een pretpark (als er bijvoorbeeld een foto gemaakt is van je in een achtbaan).

Is vaak een 'mapje' dat je open kan doen en daar in dan plek voor 1 foto.

Heeft iemand een idee waar je zoiets kan laten maken, en wat dat ongeveer moet kosten?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:47
Naar de lokale drukker gaan en vragen wat mogelijk is? Kan je zelf een design maken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En anders bij de copyshop wel? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Loop een fotograaf binnen. Zij gebruiken dergelijke boekjes voor schoolfoto's en communiefoto's en dergelijke. Waarschijnlijk maakt hij je wel een prijsje of stuurt je door naar de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, ik ga mee met het idee van de fotograaf, of de drukkerij. De fotograaf weet gelijk wat je bedoelt maar zal het misschien niet in grote getale aan je kunnen leveren (wel een hoop voorbeeldjes laten zien) - de drukkerij weet misschien niet direct wat je bedoelt (dus neem een voorbeeldje van de fotograaf mee) maar dan mag je wel al je skills uit de kast trekken om zelf zoiets te ontwerpen, en dat kan nog best te hoog gegrepen zijn.

Naar de printshop kún je gaan, maar alleen als het low-budget moet en als je zeker weet dat je het zelf kunt ontwerpen. Zij doen namelijk niets van nabewerking, ze kunnen volgens mij ook niet die vier schuine sneetjes in het papier maken. Ze hebben er simpelweg geen machines voor en als je zegt 'doe het dan maar met de hand' dan rekenen ze gewoon arbeidsuren daarvoor ;) .

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs