[Powerpoint 2007] Achtergrondafbeelding wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een sjabloon in Powerpoint. Er staat nu een website o.a. als achtergrondafbeelding.
De website wil ik nu verwijderen maar ik kan de achtergrondafbeelding niet bewerken.
Achtergrondafbeeldingen verbergen is geen optie omdat ik de andere afbeeldingen wel nodig heb.

Iemand een idee hoe ik de achtergrondafbeelding kan bewerken?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/jug4go.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:40
Als je de presentatie even opslaat als als HTML presentatie, dan plaatst PowerPoint alle afbeeldingen in een apart mapje. De kun je dan bewerken en weer in je presentatie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:12
1. Click the slide that you want to delete the background picture for.
To select multiple slides, click the first slide, and then press and hold CTRL while you click the other slides.

2. On the Design tab, in the Background group, click Background Styles, and then click Reset Slide Background.
Misschien heb je hier iets aan? Het gaat hier overigens om Office 2007...

[ Voor 11% gewijzigd door Gusev op 05-06-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips zal het morgen even proberen is nu te laat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
--Niels-- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:21:
Als je de presentatie even opslaat als als HTML presentatie, dan plaatst PowerPoint alle afbeeldingen in een apart mapje. De kun je dan bewerken en weer in je presentatie zetten.
Tnx dit werkte (het opslaan als webpagina). De afbeeldingen die ik wilde zijn nu inzichtelijk geworden en die heb ik nu gekopieerd in een nieuw bestand. Wel raar is dat ik de 'afbeelding o.i.d.' van de website niet terug kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:40
Als je die als HTML pagina opgeslagen presentatie opent, zie je dan wel die afbeelding van die Website?
Theoretisch zou dat wel moeten, en zou je dan ook in staat moeten zijn deze afbeelding op te slaan.
Pagina: 1