Hey zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een service manual voor een Asus Z92R toetsenboord zodat ik het toetsenboord kan vervangen. Weet iemand waar ik deze kan krijgen of desnoods tegen een niet al te duren betaling.
Die hoef je niet te kopen en niet te lezen. De Z92 is gelijk aan de A6, laat ik die laatste hebben gehad en ook het toetsenbord ervan eens los hebben gehaald 
[Ervaringen] Asus A6/Z92 serie - Deel 10..Er problemen met je toetsenbord zijn
Haal het toetsenbord er uit! Niet heel lastig, maar je krijgt weer een mooi schoon toetsenbord . Draai je laptop om en haal de 2 schroeven weg waar een K voor Keyboard bij staat. Draai je laptop vervolgens weer om en klap hem open. Ga nu met een platklop 3 klipjes boven het toetsenbord wegdrukken. Deze vindt je boven de F toetsen aan de linker-, rechterkant en in het midden. Het toetsenbord komt los te zitten en kun je er nu zo uit trekken. Wel voorzichtig want je zult nog het kabeltje los moeten maken door het plaatje dat hem vasthoudt weg te duwen. Haal het kabeltje er dan uit en daar is je toetsenbord.
Toetsen kun je er gewoon af "slopen" en niet bang zijn dat ze kapot gaan want ze komen gewoon los te zitten en klikken er dan van af. Nu kun je je toetsenbord schoonmaken. Mocht er een toets missen of kapotgaan kun je Asus bellen en ze zullen een nieuwe opsturen die je er op kan klikken. Vervolgens er in omgekeerde volgorde weer inzetten. Dus kabel er in en dat plaatje er onder weer aandrukken. Vastklikken en vastschroeven. Mochten er toetsen niet reageren, dan het kabeltje controleren of die er goed in zit, anders kan het zijn dat een "z" niet werkt maar een hoofdletter "Z" wel omdat er een datalijn niet zit aangesloten.
Sorry voor de late reactie!GENETX schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:13:
Die hoef je niet te kopen en niet te lezen. De Z92 is gelijk aan de A6, laat ik die laatste hebben gehad en ook het toetsenbord ervan eens los hebben gehaald
[...]
[Ervaringen] Asus A6/Z92 serie - Deel 10
Thanks voor de hulp!
met zo'n manual is het toch een stuk makkelijker!