Outlook Mobile Access vraagt om toegangscode

Pagina: 1
Acties:

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Op een Xperia X1 is ingesteld dat er via de server van het werk e-mail kan worden opgehaald.
Met behulp van een self-signed certificaat is dit een tijdje terug met succes ingesteld.
Deze week werkte het synchroniseren niet meer en er werd steeds gevraagd om het wachtwoord in te vullen. Het wachtwoord klopt, maar geen verbinding.

Nu is het zo dat de e-mail wel weer kan worden opgehaald, maar er moet elke keer een toegangscode worden ingevuld. Dit was eerder niet het geval.

Op internet staat het vol met deze berichten en dan wordt er gezegd dat het certificaat niet goed (meer) is.
Het certificaat is geldig, ook verleend aan het adres waarmee verbinding wordt gemaakt.

Ik heb het getest op een Iphone en ook hier de vraag om een toegangscode.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je hebt het probleem op twee telefoons, wat volgens mij alleen maar bevestigt dat er iets met je certificaat niet in orde is. Heb je al aan systeembeheer gevraagd wat er gaande kan zijn?

Overigens is dit dus geen specifiek probleem voor de X1, maar ik ben nog even aan het bekijken of het in een ander subforum beter past.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Krijg een donkerbruin vermoeden dat iemand met exchange security policies is gaan spelen. Inderdaad even bij de beheerder van de mailservers informeren

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
Een beetje late reactie (excuses) maar het is opgelost.
In Exchange stond "require password" aan voor Mobile Mailbox.

Dit topic kan dicht.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
SBS 2008 dan zeker?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• McWolf82