Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Excel 2007] Kan ik deze grafiek maken?

Pagina: 1
Acties:

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 10:47
Ik heb een Excel bestand met daarin 9 kolommen.

In de eerste kolom staat de maand.
In kolom 2 t/m 5 staan per 'bron' de omzetpercentages van mijn website (Direct, Organic, Adwords en Overig)
In kolom 6 t/m 9 staan per 'bron' de bezoekerspercentages (Direct, Organic, Adwords en Overig).

Ik zie nu in de data dat bijvoorbeeld 10% van mijn Adwords bezoekers verantwoordelijk is voor 39% van de omzet.

Ik wil dit graag in een grafiek plaatsen, maar ik zou niet weten welk type hier uberhaupt geschikt voor is. Kan iemand mij hiermee helpen?

We see things as we are, not as they are

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Spreiding (of scatter in het engels, neem ik aan).

Edit: je had natuurlijk ook gewoon een half dozijn types kunnen proberen ;)

[ Voor 45% gewijzigd door F_J_K op 05-06-2009 14:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 10:47
F_J_K schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:57:
Spreiding (of scatter in het engels, neem ik aan).

Edit: je had natuurlijk ook gewoon een half dozijn types kunnen proberen ;)
Ja, spreiding heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet erg. Kan het met spreiding ook nog eens per maand? Of moet ik dan 12 grafieken voor een jaar maken?

We see things as we are, not as they are

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee, ik weet niet hoe je data er uit ziet :P Spreiding per maand: maak dan een hulptabel met de som per maand.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)