• neel64
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-06-2009
Op de Sammies 6000/7000 series wil ik de volgende aansluitingen realiseren:
1. UPC mediabox via scart
2. audio-out via scart of tulp
Alleen hebben deze tv's maar één scart en één optical-out.
Ben ik gedwongen om de optical-out te gebruiken om deze op mijn dac/versterker aan te sluiten? Deze staan 8m verder dan de tv en dan heb ik een lange (dure) optical kabel nodig.
Zijn er nog andere mogelijkheden of kan ik beter naar een andere tv uitzien die gewoon 2 scart aansluitingen heeft of een gewone audio-out via tulp.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-02 10:11

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hoe ver kom je met de installatiehandleiding van de UPC Mediabox? Staat toch in welke aansluitingen de box kent?

Mediabox scart naar TV
Mediabox tulp / scart / optical naar versterker?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-02 16:20
Weet je zeker dat die TV ook analoog geluid uit over SCART heeft? If so kan je een scart kabel opensnijden en de pinnen waar de AUDIO L/R OUT en GND op staan gebruiken, kan prima gecombineerd worden met de mediabox.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
tha_bulldog schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:51:
Weet je zeker dat die TV ook analoog geluid uit over SCART heeft? If so kan je een scart kabel opensnijden en de pinnen waar de AUDIO L/R OUT en GND op staan gebruiken, kan prima gecombineerd worden met de mediabox.
Of je koopt zo'n snoertje:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/6/ab/tqYM3Th6wBzMOsxNk068Sw==.jpg
(audio/video in en uit) en een scart -> 3x female adaptertje...