Domain Controller met RSA security ptv'n

Pagina: 1
Acties:

• ldegraaf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-07-2024
Heeft iemand hier ervaring met bovenstaande.

Wij hebben problemen met het ptv'n van een DC met RSA, alles gaat goed en de server werkt naar behoren alleen kunnen we niet meer inloggen op de server zelf...

iemand ideen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is wel heel mager, je geeft niets van informatie (welk virtualisatie platform, welke Windows versie, welke foutmelding krijg je), en je toont helemaal niets van inzet.

Begin eens met heel wat meer informatie te geven en te laten zien wat je zelf zoal al geprobeerd hebt om te doen?

• ldegraaf
Domain Controller = W2K3 met RSA software
Doel = VMware ESX 3.5.0 (153875) Cluster

Met Platespin de server gevirtualiseerd zonder fouten.

Ik krijg geen foutmelding, het is gewoon niet meer mogelijk om in te loggen op de server. Het vreemde is dat wel alles naar behoren werkt, DNS, AD etc...ook de shares zijn normaal te banaderen (C$ / D$).
Het lijkt er dus op dat de RSA software in de weg zit maar hoe en waarom??

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:48

Ethirty

Who...me?

Wat zeggen FAQ's van RSA over virtualisatie? Is er rekening gehouden met bekende haken en ogen van p2v'en van RSA?

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• ldegraaf
Voorlopig zegen ze dat het allemaal zou moeten kunnen en dat deze fout ze niet bekend is, ben nu het internet aan het afzoeken dus alle hulp is welkom!
Kan voorlopig alleen maar V-Servers vinden die met RSA werken maar vanaf scratch in VMware zijn opgebouwd, nog geen ptv ervaringen helaas.

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

kan het zijn dat er het een en ander gebonden is een een phisical nic die er nu niet meer is?

You don't need eyes to see, you need vision

• ldegraaf
als ik in de software van de RSA client kijk staat er niets over een NIC vermeld waaraan de RSA Security gebonden zou zijn...via de virtuele nic kan ik wel op de shares komen dus lijkt me ook niet dat de problemen hierin liggen...
Pagina: 1