• Groeneg2
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 13:49
Natuurlijk markt, product en concurrentie bepalen ook het sales succes. Toch zijn er ook verschillen tussen de verkopers onderling binnen 1 bedrijf en markt. Er zijn blijkbaar persoonlijke factoren die dit bepalen. Maar welke en in welke mate?

Als je even de tijd hebt zou ik je willen vragen mee te doen aan mijn onderzoek in het kader van mijn studie MSc Managementwetenschappen aan de Open Universiteit. Ik wil dus nader gaan onderzoeken of en hoe bepaalde factoren het succes van een salespersoon beïnvloeden.

Ik heb hiervoor een conceptueel model opgesteld van mogelijke verbanden dat ik nu middels een kwantitatieve onderzoek ga onderzoeken. Het bestaat uit een enquête van 46 vragen. Het duurt een paar minuten om in te vullen. Ik heb voor 16 juni minimaal 50 respondenten nodig. ik sta nu op 15. Ik heb jullie hulp dus nodig.
Als je aan www.tweakers.net wilt meedoen graag!
Enige ervaring zelf als sales of in de commercie is wel gewenst om dit goed te kunnen invullen. :Y

Voor de liefhebbers: ik zal een meervoudige regressie analyse gaan uitvoeren met zo'n 6 variabelen. Door eliminatie van de niet significante factoren hoop ik zo een mooi model te destilleren.

Bedankt alvast voor het meedoen! _O_

[ Voor 3% gewijzigd door Opi op 05-06-2009 11:23 ]

Mijn pagina op youtube http://www.youtube.com/groeneg

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ik heb geen verzoek voorbij zien komen voor een dergelijke enquete. Daarom gaat dit topic op slot. Zet de link evt in je signature en doe mee aan discussies zodat mensen op die manier je enquete invullen. :)

Dit topic is gesloten.