Toon posts:

misschien nu wat duidelijker!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

Verwijderd

Topicstarter
Goh wat een gezellige mensen hier zeg!!!! Had jullie al vermeld dat ik een leek ben op het gebied van computers, vandaar dat ik dacht dat op dit vriendelijke forum er wel iemand het zou kunnen weten!!!

Nu dan het probleem, Ik heb dus een nieuwe grafische kaart gekocht ATI radeon 4850 hd want de oude N-videa 7300 GT had het begeven. Ik dacht dus dat het een fluitje van een cent zou zijn om weer gewoon te computeren hup kaart eruit en nieuwe erin!!!! Welnu gezellige mensen sinds die kaart erin zit is het drama...Heb nieuwste drivers van site gedownload en netframe 2.0 van microsoft ook zoals aangegeven door installatie cd van ATI..sindsdien loopt hij dus vast en kan ik niets meer .Heb dus wel van alles geprobeerd(bedankt voor de vooroordelen) heel veel opnieuw moeten formateren en instaleren , heb dingen opgezocht en een nieuwe voeding gekocht( een steath X stream van het merk OCZ technology) en een nieuwe processor AMD Athlon X2 5200 (want die oude had ik laten vallen met schoonblazen) dit alles heeft dus niets geholpen..loopt nog steeds vast met voornamenlijk instaleren van downloads in RAR , bij het uitpakken daarvan gaan de CPU's(heb een dual-core van intel) tussen de 90 en 100% in hangen waardoor hij dus vast slaat(denk ik) kan wel gewoon internetten muziek luisteren alleen niet uitpakken. Ik draai op windows XP professional (orgineel) en mijn moederbord is een M2N 570 sli de luxe. O ja ook in de safe mode gebeurd het zelfde en kan niet terugkeren naar en herstelpunt. En hij heeft 1 keer een blauw scherm gegeven met de mededeling "IRQl not less or equal"

Nou hoop voor de heren dat dit wel de goede en voldoende informatie is en jullie zo vriendelijk willen zijn indien genoeg wijsheid mij verder te kunnen helpen!!!

Alvast bedank hiervoor

drunkenbasterd

O ja heb wel iets gezien wat mischien vreemd is maar hij geeft een andere type weer als daadwerkelijk gekocht, wel het zelfde merk ( hitachi maar 7250 ipv 7200 en z enz) hoe heeft dit dan kunnen veranderen???? en beter nog hoe krijg ik dat weer goed???)

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 13:51

SECURITEH

Man of legend.

Ik weet niet of je al een gekeken hebt naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, zo niet dan zou ik die eerst eens doorlopen.

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03:08
Dude, RAM probleem? Dat concludeer ik op de BSOD melding.

Winrar = RAM + HD intensief

Wat zijn je exacte specs? En heb je al een keer met 1 latje RAM proberen te computeren? Of het RAM een keer laten vervangen?

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06-2025
Na het lezen van jouw verhaal krijg ik zelf een vermoeden van defect geheugen. Met name bij veel schrijf acties wil dit fout gaan en in combinatie met de IRQL BSOD is waar mijn vermoeden vandaan komt. Brand eens Memtest op een cd'tje en reboot je computer. Dit kan sowieso niet kwaad om even te testen als je zo in de knoei zit met reboots/BSOD's.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05 22:51
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 01:22:
een nieuwe processor AMD Athlon X2 5200
...
de CPU's(heb een dual-core van intel)
Euh? Wat is het nou?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Erg duidelijk is je topictitel in elk geval niet, het zegt immers niets over je probleem.
Dit topic gaat in elk geval dicht omdat het niet voldoet aan het PMG Beleid.

Als je last hebt van hangers of vastlopers, neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter dan eerst eens door. Verder is het zo dat ik complete specs mis en je in de specs die je geeft nog redelijk onduidelijk bent (je zegt een X2 5200 te hebben, maar ook een Intel dualcore, dat kan naturlijk niet). Verder is me niet duidelijk wat je nu hebt gedaan om het probleem precies te achterhalen (van alles geprobeerd zegt niet zo gek veel).

Verder zou ik je willen wijzen op Het algemeen beleid. Je topic is vrij rommelig met excessief !!!!-gebruik en uitspraken als 'Goh wat een gezellige mensen hier zeg!!!!' mag je gerust achterwege laten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.